Конкурсний комітет висунув низку вимог, зокрема: автомобілі типу "газель" до участі в конкурсі не допускатимуть взагалі.
Відтак пасажирські перевезення в Ужгороді надалі здійснюватимуться на 193 маршрутах, на участь у яких проведуть конкурс. Автобуси їздитимуть згідно з графіками, які встановлять на всіх автозупинках, а водії матимуть визначений час на відпочинок та дозаправку своїх машин. Має відійти в минуле таке явище як тривале відстоювання транспорту на кінцевих зупинках (десятки машин нині можна побачити, скажімо, на кінцевій зупинці на вул. Чорновола).
На прохання мешканців Сторожниці кілька автобусних маршрутів будуть продовжені до цього передмістя. З пл. Корятовича в новий район вулицею Перемоги курсуватиме маршрутка. Відкривається новий маршрут по Слов'янській набережній, де виник новий мікрорайон "Боздош-еліт" та потужно працює КП "Боздоський парк". На побажання ужгородців 4 автобуси з пл. Корятовича до вул. Чорновола їздитимуть повз Боздоський парк.
Володимир Химинець також наголосив, що довгостроковий Генплан розвитку міста розробляється з урахуванням насиченості транспорту на головних міських магістралях та механізмів розмежуванням його за іншими напрямками. Оскільки новий Генплан змінить власне межі Ужгорода, ним має бути врахована і нова транспортна мережа. Зняти транспортне навантаження з центру міста значною мірою вдалося завдяки транспортній розв"язці через вул.Легоцького — вул.Можайського у напрямку на Минай. Формується виїзд транспорту по вул. Дєньдєші. а також буде виїзд по вул. Тельмана в бік речового ринку, що дозволить розвантажити вул. Гагаріна.
За матеріалами Сlipnews.info