Обурені соціальною рекламою, на фоні якої зображена вагітна жінка: "Збережи! Можливо там Ейнштейн", - активісти УНМ цікавляться: "А якщо ні, тоді що?". "Невже цінність життя людини вимірюється лише її розумовими здібностями та корисністю для суспільства", - коментують вони, стверджуючи, що "не кожна дитина – Ейнштейн, але кожна дитина – диво!".
"Добрі наміри такої ідеї зрозумілі, але на практиці такі "добрі наміри" виявляться хибним шляхом, оскільки слід враховувати виховні функції реклами при розробці і впровадженні єдиної ідеї соціальної реклами, що повинна допомагати молоді правильно орієнтуватися в сучасних явищах; навчатися диференціювати інформацію за якістю й корисністю", - переконують активісти УНМ.
"На разі, в Україні використання соціальної реклами залишається серйозною проблемою. Адже, вона повинна сприяти вирішенню суспільних проблем, соціальній підтримці населення, підвищувати рівень культури та моральності молоді, а також сприяти побудові громадянського суспільства", - наголошують активісти молодіжної організації.