Останні два підприємства є підрозділами державної залізничної компанії Угорщини MAV.
До участі в таборі запрошено учнівську молодь з України - трьох учнів загальноосвітніх шкіл Іршавського району з м.Іршава та с.Імстичово, переможців районних та обласних конкурсів технічної творчості та учнівської програми "Лідер". Відбір учасників табору проводила громадська організація "Боржавська ініціатива", де головними критеріями було участь молоді в громадському житті, високі результати з технічних та природничих навчальних дисциплін, знання іноземних мов.
Про це Закарпаття онлайн повідомили у ГО "Боржавська ініціатива".
Участь в таборі візьмуть представники 9-и країн загальною кількість 30 молодих людей.
Програмою табору передбачено знайомство як з організацією роботи історичних туристичних залізниць, так і з роботою державної залізничної компанії Угорщини. Волонтери приймуть участь у реставрації історичного вагону в Національному Залізничному музеї Угорщини, а також пройдуть стажування на дитячій залізниці міста Будапешт. Програмою передбачено знайомство з м.Будапешт та відпочинок на озері Балатон.
Часткову фінансову підтримку участі української групи надало Довірче Товариство Збереження Залізничної Спадщини Нової Європи (NEHRT, Великобританія) спільно з організаційним забезпеченням ГО "Боржавська ініціатива".
Денис to Олег 2010-08-04 / 12:06:00
...ніхто нічого не замовчував. Просто остані 45 років перша неділя серпня - День Боржавської вузькоколійки, Хто хоче - іде.
Олег 2010-08-03 / 23:12:00
А що Фронт змін? Бігали там, траву щипали, фарбували, раз заправили той тепловоз і що тепер... Де подальші зміни? Що з ужгородською вузькоколійкою?
вуйко 2010-08-03 / 22:39:00
Свою дитячу залізницю руйнуємо, а до сусідів їздимо любити їх вузькоколійку. :-(((
Олег 2010-08-03 / 15:18:00
Денисе! А щось так тихо на цей раз пройшов День вузькоколійки? Нікого з преси не покликали, втихаря провели собі. Що, зовсім проблем у дороги немає, нічого вже писати?