Участь у семінарі взяли менеджери туристчиних фірм "Лагуна Ю", "Інтурист Закарпаття", готелів "Олімп", "Рейкарц", а також екскурсоводи, що працюють на території Закарпаття.
Семінар "Розвиток системи інформаційного співробітництва в туризмі" проводився з метою популяризації діяльності туристичних інформаційних центрів, підвищення рівня компетенції працівників, підвищення ефективності роботи системи ринкової інформації "Турінформ" та пошук нових форм інформаційного співробітництва. Семінар проводився на базі кафедри туризму, географічного факультету УжНУ. Під час семінару представлено місце та роль Туристичних інформаційних центрів як невід'ємної складової індустрії туризму Закарпаття.
Як повідомив керівник "Турінформ Закарпаття" Олександр Коваль, на території Закарпатської області діяльність Туристичних інформаційних центрів здійснюється у 8 районах, зокрема у Великоберезнянському (один), Мукачівському (один), Ужгородському (три), Рахівському (два), Міжгірському (один), Тячівському (один), Виноградівському (один), Берегівському (два). На початку серпня відбудеться презентація центру у Воловецькому районі. Загалом, у системі працюють близько 20 фахівців. Ведуться переговори з зацікавленими організаціями щодо перспектив відкриття інформаційних центрів у Свалявському, Іршавському, Перечинському, Рахівському районах. У найближчій перспективі 6 серпня заплановано провести семінар з розвитку інформаційного співробітництва в туризмі та створення системи "Турінформ" у Тячівському районі, для фахівців Рахівського, Виноградівського, Тячівського та Рахівського районів.
За даними відділу дослідження ринку "Турінформ Закарпаття" відзначається тенденція до зростання кількості туристів, які планують подорож самостійно, турист має змогу самостійно обирати напрями відпочинку. В той же час знижується активність туристичних фірм, що пропонують відпочинок на Закарпатті. Слід відзначити, що переважна більшість турів на Закарпаття починається у м. Львів, який є надзвичайно потужною дестинацією. Імідж Львова зростає завдяки системі маркетингових комунікацій, які спрямовані на задоволення запитів споживачів.
Окрема презентація на семінарі стосувалась маркетингової інформаційної системи в індустрії туризму Закарпаття. Фахівці відзначають низький рівень комунікацій між менеджерами підприємств, що підтверджує низький рівень активності професійних асоціацій. Індустрія туризму Закарпаття потребує ефективної маркетингової стратегії. Очікується, що під час проведення "Днів туризму на Закарпатті" ми побачимо нові туристичні конкурентноздатні продукти.