За результатами перевірок суб’єктам житлово-комунального господарства, на яких були виявлені порушення чинного законодавства, надано 3 приписи та 5 розпоряджень. Самостійно підприємствами виконано 1 розпорядження, матеріали перевірок 2-х підприємств, які не виконали приписи та розпорядження у встановлені терміни, направлено до органів прокуратури для вжиття відповідних заходів. Решта приписів та розпоряджень знаходяться на стадії виконання.
Державною житлово-комунальною інспекцією у Закарпатській області надано 20 пропозицій органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям щодо усунення недоліків та покращення роботи в сфері житлово-комунального господарства.
За звітний період до Держжитлокомунінспекції у Закарпатській області надійшло 16 звернень громадян, в т.ч. 4 – з Держжитлокомунінспекції.
За результатами перевірок Державною житлово-комунальною інспекцією у Закарпатській області виявлено 38 порушень вимог чинного законодавства. Зокрема в Ужгороді зафіксовано недостатній рівень освітлення вулиць. В Іршаві не проведено перерахунки із споживачами за послуги з водопостачання у зв’язку з відхиленням від норм якості води. Одразу в трьох містах – обласному центрі, Мукачеві та Хусті комунальні підприємства недотримувалися правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій. Також в Мукачеві відсутнє рішення органу місцевого самоврядування щодо визначення одного з підприємств виконавцем послуг з теплопостачання.
Найбільше порушень вимог чинного законодавства при наданні послуг мешканцям будинку "38"а" по вул. Жайворонковій у Хусті виявлено в ході позапланової перевірки КП "ЖЕК-2"
- тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій не розраховано окремо за кожним будинком;
- форма договору, який укладає ЖЕК-2 з мешканцями, не відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України;
- відсутність акту на право власності чи користування земельною ділянкою для визначення прибудинкової території, що не відповідає вимогам наказу;
- не проведено перерахунки за ненадані або надані не в повному обсязі послуги по прибиранню прибудинкової території, дератизації, підготовці житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період, освітлення місць загального користування тощо.
За результатами перевірки винесено розпорядження з вимогою усунути виявлені порушення та провести перерахунки з мешканцями.
Державна житлово-комунальна інспекція у Закарпатській області, відповідно до Положення про інспекцію, і надалі буде здійснювати контроль за наданням підприємствами області комунальних послуг належної якості. У зв’язку з цим звертаємося до споживачів послуг – проявити більш активну позицію у виявленні підприємств, якість послуг яких є недостатньою, та про зазначені факти повідомляти Державну житлово-комунальну інспекцію у Закарпатській області.
Любов 2010-09-19 / 23:22:00
На першому поверсі Лєрмонтова 5а, через затоплений підвал, в квартирах розвелись блохи. Цікаво коли ЖЕК №4 відреагує на заяви людей, відкачати воду з підвала і відремонтувати під'їзди.