Про це повідомив головний інженер Головного Управління колійного господарства Укрзалізниці Василь Яковлєв за результатами наради, що відбулась в управлінні Львівської залізниці, щодо ліквідації наслідків повені на Закарпатті.
Учасники наради – залізничники, представники проектних інститутів та мостобудівних організацій – наголосили, що відновити рух поїздів на аварійній дільниці необхідно в максимально короткий термін.
„Адже мова йде не тільки про збитки Укрзалізниці. Без залізничного сполучення залишаються близько 150 населених пунктів у чотирьох районах Закарпатської області”, – наголосив Василь Яковлєв.
За його словами, на об’єкті необхідно, крім першочергових заходів, збудувати нову опору мосту, виконати роботи з регулювання русла р. Тиса в зоні мостового переходу.
Нагадаємо, що рух потягів у Закарпатській області було зупинено 6 квітня 2006 року внаслідок підмиву опори металевого залізничного мосту на 73 км дільниці Батєво-Солотвино Львівської залізниці, спричиненим весняним паводком, підняттям рівня води в р. Тиса та зміною напрямку руслом ріки.
Наразі понад двісті залізничників відновлюють рух поїздів на дільниці Батєво-Солотвино Львівської залізниці. Виконуються першочергові заходи з відбудови підмитої опори мосту. На об’єкт відвантажуються протирозмивні матеріали та конструкції. Роботи тривають цілодобово.
Для довідки
Залізничний міст розташований на 73 км дільниці Батєво-Солотвино Львівської залізниці, на напрямку Львів-Солотвино-Держкордон і сполучає місто Львів, Львівську область та Закарпатську область з Угорщиною та іншими державами Європи. На напрямку здійснюються пасажирські та вантажні перевезення як місцевого, так і міжнародного значення. Міст було збудовано у 1949 році.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
12 квітня 2006р.
Теги: