За такими відповідями до КРУ в Закарпатській області звертаються й чимало мешканців області. Як розповіла начальник відділу правової роботи КРУ в Закарпатській області Світлана ГОЛІНКА, протягом 2009 року на адресу обл. КРУ та КРВ в районах і містах 72 звернення громадян. З них у межах компетенції розглянуто 65 звернень, в тому числі 39 — в порядку особистого прийому.
Із загальної кількості звернень протягом 2009 року на адресу КРУ в Закарпатській області надійшло 18 звернень з проханням провести контрольний захід, зокрема щодо правильності нарахування заробітної плати, використання коштів, правильності ведення бухгалтерського обліку тощо. За результатами розгляду вказаних звернень було прийнято рішення про проведення 10 планових ревізій.
Крім того, на адресу КРУ надійшло 39 звернень з питаннями роз'яснення законодавства, ще 5, що стосуються інших питань. Так, зокрема на адресу контрольно-ревізійного управління в Закарпатській області надійшла заява щодо проведення перевірки індексації грошового забезпечення відповідно до абз.5 п.2 Постанови КМУ від 2003 року № 1078 "Про затвердження порядку проведення індексації грошових доходів населення" за період з 2003 року по 21 січня 2005 року. У ході ревізії вищевказане звернення було обревізоване, і за результатами проведеної перевірки заявнику донарахували, а відтак і виплатили індексацію грошового забезпечення.
Звернення, включаючи і анонімні, в яких повідомляється про крадіжки, розтрати, недостачі, інші серйозні порушення, пересилаються до правоохоронних органів для прийняття рішення згідно з чинним законодавством (ч.2 ст.8 Закону України "Про Контрольно-ревізійну службу в Україні"). Однак, за звітній період до правоохоронних органів не направлено жодного звернення, оскільки такі не надходили.
С. Голінка також розповіла, що КРУ в Закарпатській області, дотримуючись положення чинного законодавства щодо направлення звернень за належністю, при надходженні таких направляє в усіх випадках до відповідних структур. Так, зокрема, за минулий рік до КРУ в Закарпатській області надійшло 7 звернень, що не віднесені до компетенції управління й стосуються не підконтрольних установ.
З метою фіксації повідомлень громадян (в тому числі й анонімних) про порушення законодавства з фінансових питань на підконтрольних підприємствах, установах і організаціях та врахування їх планування і проведенні ревізій (перевірок) в КРУ в Закарпатській області та в КРВ в районах та містах запроваджені "телефони довіри", номери яких доведені до відома громадськості через засоби масової інформації. До речі, відомості, що отримані за "телефоном довіри" та за анонімними зверненнями, також перевіряються працівниками КРУ в Закарпатській області в межах компетенції.