Оскільки, перед сучасною педагогікою дедалі частіше постають актуальні проблеми сьогодення – виховання у дітей шанобливого ставлення до культури, традицій українського народу, формування у них високої особистісної культури, морально-етичних якостей, розвиток творчих інтелектуальних здібностей, нестандартного мислення, вміння використовувати набуті знання у реальних, іноді складних життєвих ситуаціях, у педагогів школи зародилась ідея створення неординарних, цікавих для учнів занять в бібліотеці, організованих у формі: виховна година, урок-подорож, бесіда, година спілкування.
"Перед створенням "Школи чемності" насамперед виникло головне питання: "Які форми та методи доцільно обрати, щоб подати грамотні й цікаві відповіді на дитячі запитання, відкрити своїм вихованцям світ науки і праці, любові та добра, допомогти їм пізнати світ навколо себе і себе в цьому світі, працювати і мислити нестандартно?", - розповідають ініціатори занять.
Уроки проходять в бібліотеці один раз на місяць, кардинально відрізняючись від загальних. До всіх занять учні ретельно готуються - малюють малюнки, складають свої оповідання, з великим задоволення розглядають та читають книгу "Школа доброти".
"Учні нашого класу спілкуються не тільки на уроках, але й на перервах. Дехто з них не завжди чемно ставиться до своїх однолiткiв. Та все ж, кожному хочеться мати вірних, надійних, добрих друзів. Для цього, аби навчити дітей правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати, виховати почуття дружби та колективізму, у нашій "Школі чемності" проходила година спілкування, де третьокласники бесідували на тему "Дружба - найцінніший скарб", читали крилаті вислови, приказки та прислів’я, проводили інсценізовані виступи, розповідали власні історії, малювали малюнки на тему дружби", - зауважує бібліотекар школи Ольга Манзулич. Тому, кожна зустріч з вихованцями несе в собі певне тематичне зерно – це чарівне "Добрий день", поведінка на вулиці та в громадських місцях, бережи шкільне майно, поважай старших людей, урок моралі "правда і неправда", літературне свято "Країна добра".
Бібліотекар школи та класовод переконані, що "учити учня бути людиною, необхідно так само, як учать мови чи математики. Адже, як зауважив В.О. Сухомлинський: "Важливо, щоб людина не виросла із кригою у серці", - "саме в молодшому, шкільному віці душа дитини відкрита до емоційних впливів. Тому, такі години спілкування з дітьми - це ще один крок до становлення людини, пізнання навколишнього світу, формування вміння спілкуватися з однолітками і дорослими".