Про це під час конференції розповів начальник Департаменту міського господарства Ужгорода Віктор Мартин.
За проектом міського бюджету на поточний рік, потреба в коштах визначена на рівні 39 млн 753 тис. грн, з них по загальному фонду 4 млн грн планується спрямувати на ремонт дахів, водопровідних, каналізаційних комунікацій тощо, на утримання об’єктів благоустрою, 12 млн. 430 тис. грн – на прибирання, утримання зелених зон, збирання й вивезення сміття тощо. По спеціальному фонду заявлено на 22 млн. грн, у т. ч. із транспортного збору заплановано отримати 6 млн. грн (ці кошти підуть на поточний ремонт доріг). Для фонду розвитку згідно із розрахунками необхідно 6 млн. грн: у місті з 255 ліфтів 76 уже завершили свій експлуатаційний термін і потребують заміни або капітального ремонту.
Першочерговим завданням Департамент міського господарства визначив покращення стану доріг. Як тільки дозволять погодні умови, ремонтники візьмуться за ямковий ремонт усіх основних ужгородських шляхів. До цього процесу крім КШЕП будуть залучені три обласні підприємства, з якими вже укладено попередні домовленості, – розповів В. Мартин. У планах Департаменту також створення транспортної розв’язки у р-ні вулиць Минайської, Бородіна, Г.-Артемовського, Станційної з метою зняття транспортного навантаження з вул. Минайської, на яку, згідно із планами міськради, очікує капітальний ремонт.
Торік в Ужгороді відремонтували пішохідний міст та транспортний (пл. Б. Хмельницького). Наразі вже складені кошториси на ремонт транспортного мосту поблизу парку ім. Горького (вул. Анкудінова), який розпочнеться за сприятливих погодних умов.
Міська влада надіслала до Кабміну запит про виділення 40 млн грн для вирішення питання, з яким місто самотужки впоратися не спроможне: на реконструкцію Минайського водозабору, водогінних (276 км) та каналізаційних (191 км) мереж "Водоканалу", 50 – 60 % яких технічно зношені й потребують негайного оновлення. Втрати води у мережах "Водоканалу" на сьогодні сягають 35 – 40 % (для порівняння, у Європі – до 5 %).