Практично єдиною торговою маркою якісного щоденного, зокрема ділового, одягу для звичайних українців, котра зуміла вижити, залишається "Парада" від Ужгородської швейної фабрики. Днями закарпатські дизайнери й майстрині презентували торговим партнерам нову колекцію "Осінь-зима 2009–2010".
Як розповіли "СЗ "Паланку" директор ЗАТ "Ужгородська швейна фабрика" Мирослава Каламуняк та комерційний директор Людмила Щербатова, підприємство відшиває щосезонні нові колекції таких провідних світових брендів, як Dolce&Gabbana, MEXX, NEXT, Antonelle, MOLOKO, Moschino, Alberta Ferretti, Blacky Dress, Jean Paul, Un Jour Ailleurs, Orsey, Cop Coppino. "Тому маємо справу з кращими ідеями й тенденціями у світі моди і, створюючи власні колекції від "Паради", використовуємо їхні конструкції, тканини й модні напрямки, додаючи свої особливості, намагаючись із кожної моделі зробити оригінальний, можна навіть сказати, мистецький витвір. Адже для наших жінок одяг – маленьке свято, запорука гарного настрою і життєвого успіху".
Єдине, чого не вистачає ужгородському одягові – постійних капіталовкладень власне в імідж торгової марки. Адже одяг, скажімо, від Dolce&Gabbana особливий не так якимись надзвичайними конструкціями, тканинами, кольором або чимось іншим, як тим, що представлений на престижних показах у Римі, Парижі, на найдорожчих сторінках найкрутіших модних журналів. До прикладу, "Параду" за належністю до класу одягу й ціною можна порівняти з популярним брендом Марк Спенсер. Якийсь час він був настільки відомим в Англії, що всі – від малюків до літніх людей – мали бодай щось із цим написом. Проте деякий час кошти в розкрутку бренду не вкладалися, і Марк Спенсер практично витіснили нові бренди. Лише після того, як цю торгову марку купили американці, вклали чималі кошти в рекламу, популяризацію, змінили стилістів, – бренд знову став популярний.
Менеджери "Паради" вважають, що оскільки нині на українському ринку одягу немає гідних конкурентів, котрі могли б змагатися якістю і відповідністю останнім модним віянням з одягом з Ужгорода, то, незважаючи на кризу, саме нині унікальний час для утвердження і розвитку, а тому роблять для цього усе можливе. Високий курс іноземних валют до гривні без будь-яких зусиль політиків і законодавців обмежив ввезення одягу із з-за кордону. Тому тим більш охоче численні торгові партнери закуповують одяг від "Паради", який протягом багатьох років здобув своїх численних прихильників, котрі чекають нові моделі від сезону до сезону у кожному обласному центрі всієї України.
В Ужгороді нова колекція "Осінь-зима 2009-2010" від "Паради" продається у фабричному магазині в центрі міста та в бутику на другому поверсі торгового центру "Дастор".