У м. Ніредьгазі (Угорщина) відбулась міжнародна конференція на тему: „Рух пасажирських потягів ІТРЕСІТІ між Угорщиною і Україною”.
Мета конференції – зміцнення співпраці між країнами, а також визначення технічних, шляхових, експлуатаційних аспектів пасажирських перевезень швидкісними потягами з розсувними колісними парами та формування єдиної угорсько-української точки зору щодо введення нової системи й забезпечення прозорості всього процесу.
У конференції взяли участь представники органів державної влади, місцевого самоврядування, відповідних відомств, наукових кіл української та угорської сторін.
Чоп представляли керівники прикордонної частини та керівництво митниці, інтереси громади міста - міський голова Галина Цар, яка й виступила з промовою. Галина Василівна розповіла про роль руху поїздів ІНТЕРСІТІ з автоматичним переведенням ширини колії між двома державами, зазначивши, що потяги такого рівня є кроком уперед у сфері пасажирських перевезень. Комфортність і сучасність обладнання такого потягу, – далі вела вона, – забезпечить високий рівень надання послуг, що сприятиме водночас розвитку туристичної галузі. А тому залізничники в цьому плані можуть розраховувати на підтримку органів місцевого самоврядування міста Чоп.
Цікавими були виступи прикордонників та митників Чопа, які поділились своїм баченням стосовно розбудови проекту та можливостей модернізації процедур митного й прикордонного контролю на потягах з розсувними колісними парами.
З цікавістю сприйняли учасники конференції і виступи представників Львівської залізниці, які охоче інформували про напрацьований досвід з сусідньої державою - Польщею.
Як було зазначено в ході конференції, для реалізації проекту планується залучити до фінансування кошти за допомогою та під егідою Королівства Норвегія - активного члена європейских організацій, у зв’язку з чим із вітальним словом до учасників цього поважного форуму звернувся представник посольства Королівства Норвегія в Угорщині.
Було презентовано обладнання зі зміни ширини колії „SUV-2000“ з пропозиціями щодо відповідних технічних рішень в Україні, а також стосовно графіку руху даних потягів між двома державами. Відтепер дві сусідні країни діятимуть спільно для втілення в життя задуму, реалізація якого матиме позитивний вплив і на транспортне сполучення при проведенні Євро - 2012.
– Узявши до уваги екологію на автодорогах, Європа, справді, робить ставку на залізничні перевезення. І це – резонно. Адже то найвигідніша для держави справа, оскільки в цьому разі продаються не сировинні чи інші матеріальні ресурси, а послуги. Нам належить цей задум узяти на озброєння та зробити все для того, аби ці послуги були на якісно новому рівні, – підсумувала Галина Цар.
На завершення конференції її учасники прийняли відповідні Рекомендації та ухвалили рішення провести наступну конференцію найближчим часом, аби ухвалити остаточні рішення.
Мадяр 2009-10-01 / 21:53:00
Хлопці ,а що ви пишете .Так це було місяць тому назад. Адмін проснись..