Однак, незважаючи на даний факт, значна частина населення схильна до отримання преси за передплатою. Передплатна кампанія на 2010 рік розпочинається з 1 вересня 2009 року.
Окрім державних підприємств Укрпошти та ДП "Преса", розповсюдженням періодичних видань займаються майже 200 альтернативних пошті структур, проте близько 60 відсотків з них працюють лише в межах одного міста без забезпечення перевезення видань між містами.
За даними Книжкової палати України за підсумками 2008 року, лише 28 відсотків становить частка Укрпошти на загальнодержавному ринку розповсюдження періодичних друкованих видань загальнодержавної сфери (передплата та роздріб). З них за передплатою Укрпошта розповсюджує 93 % періодики, у роздріб – 7%.
Передплатні ціни на періодичні видання, що їх розповсюджує Укрпошта, майже в 9 разів нижчі порівняно з цінами інших розповсюджувачів. Це дані Головного контрольно-ревізійного управління України. Зазначимо, що тарифи на передплату для державних підприємств є регульованими, інші суб’єкти господарювання встановлюють їх самостійно.
Упродовж 2002-2007 років Укрпошта надавала послуги з розповсюдження вітчизняних періодичних друкованих видань за передплатою за тарифами, розрахованими на основі фактичних витрат 2000 року без урахування рентабельності. У результаті склався значний розрив (майже в 2 рази) між встановленими тарифами та собівартістю надання цих послуг, що підтверджено відповідними контролюючими органами.
На 2010 рік тарифи на передплату видань України збільшено на 28%, але рівня собівартості надання послуг вони так і не досягли.
Слід зазначити, що передплатна вартість друкованого періодичного видання формується з двох складових – це видавнича вартість (ціна газети установлена редакцією) та вартість послуг зв’язку. На відміну від незмінних протягом шести років тарифів на послуги зв’язку, видавнича вартість значно збільшувалась. А ця складова на 70-80% формує загальну (передплатну вартість).
Укрпошта як національний поштовий оператор докладає максимум зусиль, щоб забезпечити споживачів доступними, комплексними і якісними послугами, а також періодичними друкованими виданнями за передплатою.