"Нульових тарифів немає і бути не може, - заявила член НКРЗ Людмила Артюшенко.- У законі ’Про телекомунікації’ сказано, що тарифи не можуть бути нижчими за собівартість. Це очевидний демпінг".
Як пише видання, НКРЗ дала операторам час переглянути тарифну політику і рекламні кампанії - до 1 вересня. Якщо вимоги не будуть виконані, у комісії обіцяють звернутися в Антимонопольний комітет.
Як розповіли в НКРЗ, аналіз тарифів був проведений за зверненням "Київстару". Члени комісії і аналітики відзначають, що нульові тарифи найактивніше використовують МТС та "Астеліт".
У свою чергу, в "Астеліті" та "МТС-Україна" дії НКРЗ називають незаконними.
"Норми законодавства не передбачають повноважень регулювальника забороняти використання певних тарифів мобільних операторів, - стверджує директор з маркетингу ’МТС-Україна’ Василь Лацаніч.- Питання ціноутворення відносяться до сфери компетенції учасників ринку".
Крім того, начальник відділу зв’язків з громадськістю "Астеліту" Надія Лубніна також вважає, що нульові внутрішньомережеві тарифи не є демпінгом: "Щоб скористатися умовами нульового внутрішньомережевого тарифу, абонентам необхідно виконувати ряд умов - наприклад, щомісячно поповнювати рахунок на 25 грн.".
У "Київстарі" заперечують проти того, що рішення НКРЗ підвищує відповідальність учасників ринку за маркетингові дії. "А то в рекламі пропонують одне, а надають інше", - говорить президент "Київстару" Ігор Литовченко.
У компанії відзначають, що пропонують нульовий тариф тільки в одному з пакетів Djuice. "Цю пропозицію нам доведеться поміняти, але я не засмучений", - підкреслює Литовченко.