У залах Закарпатського музею народної архітектури та побуту всі побачили по відкритті численні пейзажні роботи, на тлі яких багатьох довели до екстазу розкуті еротична графіка та живопис. У них відверто промовляла до глядача пряма, як двері в ресторан, суть ужгородських днів - їх... ночі, коли зриваються всі одежі й маски, і "маємо, що маємо": "Гарпія в екстазі", "Танець русалок". Хвости останніх, щоправда, розчуленим хистом майстра дуже вже на соковиті ноги схожі, а плавники малюються хіба для економії черевиків.
На тлі оргій в митця проходить ненав'язливо образ сови - заклик до мудрості навіть у такій дивовижі, як спортивне злягання.
Враження, що після гарячого сексу Йончій довго спочиває в пейзажі, етнографії, фольклорних мотивах Закарпаття...