Протягом трьох днів представники трьох західних регіонів мали змогу обговорити питання інформаційної політики, зокрема, ефективного моніторингу засобів масової інформації, особливостей роботи у кризових ситуаціях, діяльності прес-служб органів влади у сучасних умовах, формування іміджу посадовця тощо.
Учасники семінару констатували, що якісний та оперативний моніторинг дає можливість відстежувати тенденції у політичному житті, сферах економіки, освіти, культури, а успіх будь-якого заходу у сфері взаємодії з громадськістю багато в чому визначається ступенем координації зусиль усіх підрозділів.
Говорилося на семінарі, також про якісне написання новин, фактори, які впливають на актуальність тієї чи іншої події. У рамках семінару відбулися тренінги з використанням аудіовізуальної техніки.