А нещодавно вона взяла участь у форумі, який відбувся у приміщенні столичного Українського дому і був завершальною частиною конкурсу. До нього приєдналися численні почесні гості та організатори, зокрема Катерина Ющенко, голова наглядової ради фонду "Україна-3000", який уже втретє проводить "Новий інтелект України"; Юрій Павленко, міністр у справах сім'ї, молоді та спорту; Павло Полянський, заступник міністра освіти і науки; представники державної влади, Академії наук та Академії педагогічних наук, громадських установ.
Участі у форумі передувала клопітка робота О. Горбунової та всього педагогічного колективу. Адже представлена на конкурс наукова робота "Інклюзивна освіта в Україні: досвід, проблеми, перспективи" (на прикладі ліцею "Лідер" — ЗОШ № 20 м. Ужгорода) — це узагальнений досвід педагогічного колективу навчального закладу по інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в суспільстві. Метою роботи вчительки було показати, як на базі конкретного загальноосвітнього закладу у співпраці з МСРЦ "Дорога життя" втілюються вже понад 10 років принципи інклюзивної освіти через призму соціальної моделі.
Основним завданням, що ставила перед собою Олена Олександрівна, було познайомити присутніх із рядом питань по залученню всіх дітей з обмеженими освітніми можливостями до навчання, наданню їм найширшого кола освітніх послуг, їх інтеграції в суспільство. А досвід у цьому плані в навчальному закладі є. Адже протягом 10 років діти з обмеженими можливостями навчаються у звичайних класах, для них тут створено всі необхідні умови.