І це підтверджено в газеті "Відомості міліції" № 38 від 4 жовтня 2008 року.
Мені служба ДАІ дуже знайома, тому що відпрацював у ній понад 15 років старшим державтоінспектором в Перечинському та Хустському райвідділі та 5 років начальником Мукачівської дорожньої міліції. З цієї посади був призначений начальником Тячівського райвідділу міліції.
Мені довелося працювати з відомими начальниками ДАІ області Яценком СІ., Чайкою І.М., Турлаковим Є.Г. та іншими. Всі ми працювали чесно і добросовісно; будували в населених пунктах тротуари, пішохідні доріжки, слідкували за станом вулиць і доріг наносили лінії пішохідних переходів; а від Мукачева до с. Ракошино спорудили велосипедну доріжку, яка дала можливість на 85% скоротити дорожньо-транспортні пригоди, пов'язані з велосипедистами.
А що робиться в теперішній час? Контроль за рухом автотранспорту з боку ДАІ послаблений, не дивлячись на те, що для надання практичної допомоги в область часто відряджають працівників ДАІ з інших областей.
В обласному центрі та інших містах стоянки автомобілів на тротуарах та пішохідних переходах, світлофори працюють нерегулярно, регулювання руху не проводиться. Через транспортний міст біля готелю "Ужгород" та площі Дружби народів у години пік (ранком та ввечері) проїхати практично неможливо автомобілю "швидкої допомоги" та іншому спецтранспорту, автомобілі вишиковуються в 3-4 ряди, а 3-4 працівники ДАІ, які періодично бувають у цих місцях, приймають позицію спостерігачів та ведуть свої приватні розмови по мобільних телефонах. А що стосується добросовісного виконання ними своїх службових обов'язків, то наведу тільки один приклад.
8 лютого о 22 годині в обласному центрі, по вулиці Баб'яка напроти будинку № 12 водій власного автомобіля "Мерседес" Яцола Віктор Васильович, який знаходився в п’яному стані, на великій швидкості скоїв наїзд на бетонний фундамент огорожі земельної ділянки, розбив фундамент та поламав металеву огорожу.
Від сильного удару автору мобіль розвернуло у зворотному напрямку і викинуло на зустрічну смугу. Водій проявляв хуліганські вчинки, намагався залишити місце ДТП і забрати автомобіль шляхом буксування, але це не дали йому зробити мешканці будинку. Прибулим на місце події працівникам ППС вчинив злісну непокору, і вони були вимушені застосувати наручники.
Працівник ДАІ капітан міліції Перемієв В.І. прибув на місце ДТП аж через 80 хвилин, ліхтариком освітив місце події, намалював схему та виїхав у підрозділ складати протокол. Через 2 дні стало відомо, що матеріали ДТП сфальсифіковані і оформлені на підставну особу - громадянина В.
І виникає справедливе запитання, в яких таких родинних чи інших стосунках знаходяться Пе-ремієв та Яцола, що так зухвало було сфальсифіковані матеріали ДТП?
І хто по цій справі буде притягнутий до відповідальності?
Про факт ДТП та нанесення матеріальної і моральної шкоди було проінформовано начальника УДАІ ГУ МВС полковника Луцюка П.С. у присутності його двох заступників, які пообіцяли розібратися та вжити відповідних заходів до винних.
Сам факт ДПТ став предметом обговорення на оперативній нараді при начальнику ГУ МВС, де Луцюк П.С. доповів, що він особисто розібрався і "там нічого не було..."
Звичайно, з таким підходом до потерпілих від ДТП пан Луцюк П.С. може сміло звітувати керівництву МВС України про великі здобутки та досягнення по зменшенню аварійності на шляхах Закарпаття.
Але слід нагадати головному автоінспектору області, що це не його особиста заслуга, а зростання відповідальності учасників дорожнього руху та прийняте відповідне законодавство і збільшення штрафних санкцій за порушення правил дорожнього руху.
І стає зрозумілим, що обіцянки та запевнення пана Луцюка П.С. при призначенні на посаду про прозорість своєї службової діяльності значно , розходяться з практичними справами.