Суть “Шкільного партнера” полягає в тому, що батьки, котрі приєдналися до проекту (а це справа добровільна), отримують мобільним телефоном щодня чи щотижня (залежно від обраного тарифу) повну інформацію про оцінки та пропуски уроків своєї дитини, тобто таким чином “переглядають” SMS-щоденник. Це дає їм можливість своєчасно та зважено реагувати на негативні моменти в навчальному процесі. Крім цього, скориставшись особистим кодом доступу на сайт системи, вони можуть ознайомитися і з “Електронним журналом” — особистою сторінкою своєї дитини в Інтернеті, де відображаються всі її оцінки та повідомлення від класних керівників, а отже, отримати можливість аналізувати навчальний процес за весь період навчання. До речі, ця інформація є конфіденційною і доступ до неї мають лише батьки. А коштує така послуга (оскільки “Шкільний партнер” працює на комерційній основі і його вартість формується з витрат на забезпечення функціонування системи та оплати праці співробітників школи, які вносять дані про учнів) 15 гривень на місяць при щотижневому тарифі чи 35 гривень — при щоденному.
За такої, в принципі, невеликої суми користь відчутно більша, бо у виграші будуть усі: за нинішньої зайнятості батьки володітимуть постійною об’єктивною інформацією про своїх дітей; учителі матимуть оперативний зв’язок із батьками; адміністрації школи це “на руку”, бо робота в системі спонукатиме педагогів до регулярного поурочного заповнення класних журналів, облік відвідування переводиться на електронну основу; учні відповідальніше ставитимуться до шкільних обов’язків, а в підсумку покращаться успішність і дисципліна (для чого все і затівалося).
Говорити про це з упевненістю дозволяє позитивний досвід Великобританії, Хорватії та країн Балтії (до речі, тут після введення проекту успішність піднялася на 20%), де програма працює вже кілька років, та наших Одеси, Києва, Білої Церкви, Вінниці, які вже стали її учасниками. “Про наші перші результати можна буде говорити за 2—3 місяці. Поки ж, протягом лютого, працюватимемо в режимі експерименту, — каже Петро Кіндюх. — Проте переконаний, що і в нас “Шкільний партнер” матиме успіх”.