Йшлося про дотримання держслужбовцями та представниками органів місцевого самоврядування чинного законодавства, боротьбу з корупцією та інше.
Михайло Йосипович з Хуста скаржився на власників ресторану, розташованого поруч з його будинком. Гучна музика, яка ночами лунає в закладі, спричиняє дискомфорт для нього та сусідів. За його словами, він неодноразово звертався до правоохоронців, однак вирішити дану проблему не вдалося. Про відсутність реакції правоохоронних органів на заяви зателефонувала і мешканка Свалявського району. Були також скарги на невиконання рішень суду, повідомлення про незаконну вирубку лісів та інше.
За результатами прямої телефонної лінії буде надіслано запити у відповідні обласні структури органів державної влади та місцевого самоврядування, а заявників буде повідомлено про результати розгляду звернень.
До речі, загалом протягом 2008 року Управлінням державної служби Головдержслужби України в Закарпатській області було проведено 8 прямих телефонних ліній, під час яких до посадовців зі своїми запитаннями та пропозиціями звернулося понад 70 мешканців краю.