Підсумки четвертого етапу опитування 2008 року, проведеного ДПІ у Виноградівському районі, засвідчили, що більшість громадян (65%) оцінюють роботу податківців з налагодження парнерських відносин з платниками податків як добру, а 35%- як дуже добру.
У 95% опитаних не виникає жодних проблем чи труднощів під час сплати податків, заповнення та надання податкової звітності. На запитання, чи доводилося у податкових органах спостерігати випадки неуважності, тяганини, грубощів, стояти у чергах, 100% опитаних відповіли: “Ніколи”. 90% платників податків вважають, що органи державної податкової служби завжди вчасно та якісно розглядають їх звернення, однак 10% вважають, що відповіді на запитання мають формальний характер і не вирішують їх по суті.
Згідно з опитуванням 95% респондентів вважають, що послуги з роз’яснення податкового законодавства завжди надаються вчасно й на високому професійному рівні, а 5% - вважали такі роз'яснення скоріше прийнятними, ніж ні. Цікавими виявилися відповіді респондентів на запитання про чинники, які негативно впливають на авторитет податкової служби: на неоднозначне тлумачення норм податкового законодавства вказали 30% опитаних, розбіжність із законодавчими актами інших установ- 25%, часті зміни в законодавстві- 25%, відсутність Податкового кодексу- 15%, нестабільність та недосконалість податкового законодавства - 5%.
Щодо оцінки громадськістю виконання працівниками органів ДПС своїх функціональних обов’язків, то 55% респондентів зазначили, що працівники ДПС добре виконують свої обов’язки, а 45% громадян поставили оцінку “відмінно”. Опитування проводилося у IV кварталі 2008 року під час проведення семінарів, засідань “круглих столів” за участю суб’єктів підприємницької діяльності, зустрічей з трудовими колективами підприємств тощо.
Результати вивчення громадської думки фахівцями ДПІ будуть враховані при організації масово-роз’яснювальних та інших заходів.