Лідером тематики порушених у письмових зверненнях питань з початку року є питання, що стосуються контрольно-перевірочної роботи - 113, в т.ч. 86 з повідомленнями про порушення податкового законодавства іншими особами. А саме: здійснення підприємницької діяльності без державної реєстрації, нелегальний збут алкогольної продукції, трудові відносини без укладених трудових угод, виплата заробітної плати у «конвертах» тощо.
За підтвердженими фактами, наведеними в зверненнях про можливе ухилення від сплати податків застосовано понад 10 тис. грн. фінансових санкцій та виявлено 8 найманих працівників без оформлення трудових угод. У 6 випадках матеріали, за результатами обстежень, направлено до територіальних інспекцій праці та до прокуратури.
Позитивним є зменшення кількості скарг на дії працівників ОДПС та недоліки в роботі зменшилася з 20 за 9 місяців минулого року до 15 за 9 місяців цього року ( з яких 12 на дії та недоліки працівників ОДПС області). Однак збільшилася кількість обґрунтованих скарг на дії працівників ОДПС, які підтвердилися, якщо за 9 місяців минулого року з 20 скарг на дії та недоліки підтвердилися лише 2 скарги (10%), то за 9 місяців цього року з 12 скарг на дії працівників ОДПС та недоліки в роботі підтвердилися 4 скарги, що становить 33%.
Звичайно, скарги, які підтвердилися, свідчать про те, що в деяких випадках має місце несумлінне ставлення деяких працівників ОДПС до виконання своїх службових обов’язків, що призводить до порушення прав платників податків. Тому до винних посадовців застосовано відповідні заходи впливу, а саме: двом податковим інспекторам оголошено догани; двом заступникам начальника ДПІ звернуто увагу на недоліки в роботі підлеглих працівників; двом податковим інспекторам вказано на недоліки в роботі.
ДПА у Закарпатській області запевняє громадян, що повідомлення про порушення ретельно перевіряються у встановленому законодавством порядку.
Відділ масово – роз’яснювальної роботи та звернень громадян
ДПА у Закарпатській області