Протяжність майбутньої концесійної дороги - майже 50 кілометрів. Переможець тендеру отримає право на проектування, спорудження та експлуатацію відрізку автотраси.
За попередніми підрахунками, для будівництва ділянки "Ніредьгаза-Вашарошнамень" знадобиться близько 250 млрд форинтів (7,5 млрд гривень). Цю дорогу мають здати в експлуатацію у 2014 року. Після цього планується спорудити відрізок автотраси до с. Берегдийда, яке розташоване біля кордону з Україною.
Автомагістраль М3 є складовою частиною 5-го пан'європейського транспортного коридору "Венеція-Трієст-Копер-Любляна-Будапешт-Львів-Київ". Будівництво магістралі розпочалося у 1980-х роках. Перша її ділянка між Будапештом і Дьондьошем була завершена у 1983 році, у 1998-му продовжена до Фюзешобоня, у 2002-му - до Полгара, а у 2004 році - до Гьорбегази. Разом із нещодавно введеною в експлуатацію новою ділянкою "Гьорбегаза-Ніредьгаза" загальна протяжність автомагістралі сягнула 226,7 км. Протяжність усіх швидкісних автомагістралей Угорщини - 1011 км.
Відповідно до підписаної у Києві 21 березня 2006 року міжурядової угоди, місце, де магістраль перетинатиме кордон, розташується між селами Берегдийда та Берегдороуц. Вартість інвестиційного проекту "Західний кордон (с.Косин) - Київ (Південна транс'європейська магістраль)" завдовжки 735 км оцінюється у 4 млрд. євро.