Саме тут нещодавно відкрито новий потужний вантажний термінал, який щодоби оформляє по 350 каміонів. Для ужгородських митників такий потік є звичним, хоча новозбудований термінал і його потужність вкрай потребує більшої кількості інспекторів. Далекобійники на роботу митників не скаржаться, кажуть, працюють нормально. Однак увагу журналістки привертає подвійна черга до пункту пропуску. У тій, що просувається, переважно далекобійники з інших регіонів або країн. А в тій, що ближче до узбіччя, стоять одні причепи, залишені закарпатськими перевізниками. Журналістці пощастило відзняти, як у другу чергу припаркувалася вантажівка, водій якої відчепив причіп і вирушив в бік міста Ужгорода. На питання кореспондента, чому чоловік обрав саме нерухому чергу, водій відповів: «Без коментарів».
Однак, поза камерою, водій все-таки пояснює, що їде додому, повернеться в неділю увечері, коли словаки дозволять рух. Адже вихідними в Євросоюзі рух багатотонних вантажівок заборонений. Тож, перетнувши кордон у ці дні, далекобійники змушені паркувати вантажівки на платні стоянки та й ще затрачувати кошти на ночівлю. Тож, аби зекономити, місцеві водії паркують вантажівки на узбіччі (бо це на території України безкоштовно), займаючи чергу поближче до кордону, тим самим зекономивши час на простоях, і їдуть по домівках.
За словами Михайла Повка, заступника начальника митного поста «Ужгород», обидві смуги на під’їзді до кордону заблоковані: проїхати можна тільки по зустрічній. Серед вантажівок – чимало з Росії та Білорусії. Раніше вони прямували через Угорщину, та їх відлякали великі штрафи за порушення, що сягають до тисячі євро. На території Словаччини немає такого жорсткого контролю. Крім того, словаками зняті обмеження на перевезення дизельного палива. Тож зайве пальне можна й продати. Цим зловживають ті далекобійники, які завантажуються неподалік кордону.
Таким чином місцеві перевізники штучно створюють кілометрові черги, аби зекономити на простоях у вихідні. Проте тим самим вони створюють незручності до пункту пропуску, що може призвести до виникнення аварійних ситуацій, а в деяких випадках - і до блокування проїзду.