На перший погляд, нічого дивного — просто ремонт. Але за кавою знайома розповіла, що цей жах триває вже два місяці. Каже, що замовила металопластикові вікна і міжкімнатні двері, пообіцяли привезти через 3 тижні. Вона наївно повірила, підготувалася до наступного ремонту, а замовленого ще й досі нема.
Після розмови поцікавилась у заст. нач. Обласного товариства у справах захисту прав споживачів Володимира Товта про те, чи несуть від-повідальність виробники металопластикової продукції перед замовником. Отже, згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів" регулюється термін виготовлення продукції. На підставі цього Закону Товариство захисту прав споживачів у разі недотримання підприємством умов договору може оштрафувати його в десятикратному розмірі.
Виробник зобов'язаний надати замовникові якісний товар повної комплектності. Якщо продукція виявляється неякісною, то на підставі гарантійного талона громадянин має право звернутися із заявою на підприємство з вимогами, які недотримані.
Нібито все просто і зрозуміло. Але дуже часто люди скаржаться, що оплатили, а замовлення не привозять, та ще й підприємця знайти не можуть. Ось це, як каже Володимир Товт, проблема людей. Вони вірять на слово, а потрібно вимагати договір, який регулює вимоги споживача. В ньому вказуються всі умови (гарантія, доставка, встановлення).
Бережіться аферистів! Якщо сумніваєтеся в особі, котра пропонує продукцію, то зверніться на інше підприємство. Не йдіть на закулісні справи — і вчасно отримаєте замовлення.