— Ситуація з мостами і дорогами жахлива, але роботи ведуться вдень і вночі, — каже Йосип Вінський, 52 роки. — Ми повинні максимально відвести шляхи від русел річок, і наслідки повеней будуть меншими. Це закордонний досвід. Порахували, якщо зробити за європейськими нормами об’їзний міст у Верховині, необхідно буде виділити 2,5 мільярда гривень. Зате жодна повінь не страшна.
9 тис. робітників Укравтодору відновлюють дороги в Івано-Франківській, Львівській, Чернівецькій та Закарпатській областях. Поки що закритими залишаються дві залізничні ділянки Десятин–Товмачик на Прикарпатті та Завалля–Вижниця на межі Закарпатської та Чернівецької областей.
Україна не братиме кредит для ліквідації наслідків стихії.
— Вносив пропозицію, щоб дати можливість Укравтодору залучити кредитні ресурси. Із політичних мотивів частина фракцій категорично проголосувала проти залучення кредитів. Як можна у такій біді, коли не вистачає грошей у державному бюджеті, відкидати можливість кредиту. Вважаю, що Верховна рада проявила нелюдяну позицію, — обурився Йосип Вінський.
Юрій 2008-08-06 / 16:49:00
Ну, а щодо "межі Закарпатської та Чернівецької областей" - це вже тягне на ГЕОГРАФІЧНЕ ВІДКРИТТЯ! Автора в студію!