Угоду про вступ до організації ужгородська делегація підписала на зустрічі членів Асоціації у Кракові. Кияни приїхати туди не змогли.
Федір Шандор розповів, що в Ужгороді Асоціацію представлятиме Регіональний туристично-інформаційний центр Закарпаття, який надає інформацію туристам, здійснює ряд проектів, наприклад, проводить навчання і майстер-класи для охочих надавати послуги сільського зеленого туризму.
Регіональний туристично-інформаційний центр Закарпаття також розробляє туристичні маршрути краєм. Уже діє т.зв. Винний шлях, готують мережу маршрутів Гастрономічного та Військового шляхів.
Довідка
На Закарпатті розробляють мережі туристичних маршрутів «Гастрономічний шлях» та «Військовий шлях». Туристичні шляхи розробляє Регіональний туристично-інформаційний центр Закарпаття спільно з управлінням з питань європейської інтеграції, туризму і курортів Закарпатської ОДА.
Гастрономічний шлях представлятиме традиційні страви Закарпаття, кухню національних меншин і заклади, які їх найкраще готують. Туристи зможуть не тільки скуштувати, а й навчитися готувати. Можна буде обрати одноденний тур чи більш тривалий. Також можна обирати український, угорський, циганський тощо маршрут. Планують задіяти усі райони.
До початку наступного року вже будуть здійснюватися і екскурсії Військовим туристичним шляхом. Вони знайомитимуть із 6 оборонними лініями, які проходили територією області, тоді як загально відомою є лише одна — так звана «лінія Арпада».
Подорож п’ятьма винними підвалами, розташованими у трьох районах області – Ужгородському, Мукачівському та Берегівському входить до туристичного винного маршруту, розробленого закарпатськими виноробами.
Вино, яке пропонуватиметься для дегустації упродовж маршруту є найвищої якості, - переконує Олександр Ковач: «Взірці з винних підвалів пройшли експертизу в Одеському інституті виноградарства та виноробства та ім.Таїрова і отримали відповідні сертифікати». Ініціатори туристичного винного шляху мають на меті не тільки привабити туристів до Закарпаття, але й підтримати приватних виноробів, які через невеликі обсяги виробництва не можуть отримати ліцензії. Зате вони можуть реалізовувати власну продукцію у рамках туристичних акцій та заходів.