Безкоштовні газети не загрожують газетній галузі, переконаний видавець найбільшої у Закарпатті видавничої групи і засновник «Екстри» Валерій Тимошенко. «Так само, як телебачення не вбило кіно, безкоштовні газети не вб’ють газетну індустрію», - сказав він у коментарі Zakarpatpost.net.
«Екстра» - це перша в Закарпатті газета новин, яку не можна знайти ані в кіосках, ані на розкладках, її роздаватимуть біля зупинок, на перехрестях і в бізнес-центрах Ужгорода, Мукачева, Хуста, Берегова. Видання розповсюджуватиметься безкоштовно. Бюджет проекту не розголошується. Керівник проекту «Екстра» Михайло Носа розповів, що спершу газета розповсюджуватиметься тільки в Ужгороді і Мукачево. Через рік географія випуску може розширитися на всю територію області. Інші характеристики нового видання ані видавець, ані редактор поки що не розкривають. Мета - зробити газету «Екстра» найбільшим новинним брендом, як у друкованій, так і в он-лайн версії області.
Більшість видавців в Україні впевнені, що наша держава - це багатообіцяючий ринок.
Не лише у Європі, але й у всьому світі безкоштовна газета відвойовує свою частку ринку в платних видань. У Іспанії та Франції об’єднана аудиторія сегменту безкоштовних газет вже більша, аніж аудиторія традиційних газет, і продовжує зростати. Наприклад, в Голландії ТМГ розробляє дуже вдалий проект — газету Spits. Так, у Москві видається безкоштовна газета «Метро» із щоденним накладом в 600 тис. екземплярів. У Києві популярними є газети «15 хвилин» і «Вечерком». Загалом, доля безкоштовних газет в країнах Східної Європи коливається від 3% в Україні до 40% у Чеській республіці.
Бізнес-модель безкоштовної газети така, що вона повністю залежить від реклами. А рекламодавці починають давати свої гроші лише тоді, коли вірять, що газета досягає тієї цільової аудиторії, яка задовольняє їхні маркетингові цілі. Перевага незалежної газети у тому, що читач вірить змісту. Для рекламодавців це важливо, оскільки це означає, що їхні повідомлення знаходяться серед новин, яким можна вірити. Перевага нашого формату також і в тому, що вся реклама розташована на редакторських сторінках. Це дає читачам нагоду сам на сам зустрітися із рекламним оголошенням і дати рекламодавцеві той відгук, на який він чекає.