Про це у коментарі до свого допису про обвал 34-метрового мосту через річку Жденіївка на автошляху Т-07-10 Ужок - Нижні Ворота, між селом Підполоззя та селищем Жденієво, у соціальній мережі Фейсбук повідомив очільник Служби Ігор Фартушок.
У вказаному пості він зазначив, що "причини падіння - зʼясовуються. Наразі на місці працюють співробітники Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області, підрядники. Нині організовується об’їзд зруйнованого мосту та влаштовується тимчасовий проїзд через річку Жденіївка."
Хто є підрядниками, чиї вантажівки зі щебнем, за свідченням місцевих жителів, спричинилися до обвалу металевих конструкцій мосту, І.Фартушок не уточнив, однак в коментарі до допису, у відповідь на запитання, "хто надав дозвіл на рух 50 тон по таких мостах? Там всі мости в аварійному стані" відповів: "Вони зверталися до нас за дозволом, ми їм відмовили".
При цьому на запитання журналіста Василя Ільницького, чи очолювана І.Фартушком Служба "буде подавати позов до правоохоронних органів за порушення експлуатації моста та відшкодування збитків?" відповіді, станом на написання цього матеріалу, не було.
Як раніше з'ясувала журналістка-розслідувачка Олена Мудра, автодорогу для "Вітропарків" у пралісах "Ужлісу" будує ТОВ "Уждорбуд", пов’язана з родиною мера Ужгорода Андріїва.
Тим часом, як повідомив у соціальній мережі Фейсбук голова Закарпатської ОВА Мирослав Білецький, "на місці руйнування мостової конструкції вже триває облаштування тимчасової переправи через ріку Жденіївку. Працюють важка техніки та відповідні служби." З його слів, незабаром буде відновлено "проїзд цією ділянкою для цивільного і спеціального транспорту."
Яким коштом споруджується тимчасова переправа, який "спеціальний транспорт" рухатиметься нею та іншими аварійними мостами, а також хто понесе відповідальність за обвал мосту через Жденіївку М.Білецький не уточнив.
Як раніше повідомляло Закарпаття онлайн, 24 липня 2023 року на трасі Н-09 Мукачево-Рогатин вантажівка ПП "Стік" з мокрим піском обвалила конструкції мосту через річку Тересва. Як повідомив згодом "Укравтодор", "вага вантажівки, під якою обвалився аварійний міст через Тересву, перевищувала допустиму в 7 разів". Біля обваленого мосту кілька разів споруджували тимчасову переправу, яку під час дощів зносило, а потім було споруджено тимчасовий модульний міст завдовжки 226 метрів, що здатен витримати навантаження до 40 тонн.
При цьому влада досі не озвучила і не покарала винуватців, що завдали багатомільйонних збитків бюджету.
Як раніше повідомляло Закарпаття онлайн, від нового генпрокурора Кравченка колективно вимагають зупинити злочин на Руні та звільнити очільника закарпатської екопрокуратури Форгачі. Закарпатці активно підписуються під зверненням.