Всі, хто має бізнес, постійно працюють над зростанням продажів та впізнаваності бренду. Все частіше використовується Інтернет (кількість користувачів зростає з кожним роком, і прогнози їх подальшого зростання вселяють оптимізм).
Сьогодні контекстна реклама – найефективніший та найпопулярніший інструмент в Інтернеті. Це практика розміщення реклами на веб-сторінках на основі їхнього змісту. Наприклад, можна представляти кросівки в новинній статті про біг або ноутбуки на сайті електронної комерції.
Маркетинговий інструмент заснований на показі користувачеві реклами (медійної, текстової, товарної, відео) на основі контексту його запиту в пошуку й змісту сторінки, що переглядається ним.
Контекстна реклама доносить маркетингове послання бізнес-власника до ЦА, якій більш всього цікава його пропозиція (судячи з запитів в пошуку, інтересів цієї аудиторії). Така реклама ефективно залучає зацікавлених користувачів на цільовий канал, щоб забезпечити зростання продажів.
Головний принцип цього інструменту – плата за кожний клік. Раніше у цій сфері все працювало інакше – оплата здійснювалася за покази (або CPV). Зараз такий принцип менш популярний: платять лише за реальні переходи до ресурсу.
Точна ціна одного кліка залежить від таких факторів, як (перерахуємо основні):
А визначається вищезазначена позиція на основі аукціону: вищий буде той, хто платить більше.
Контекстна реклама – це безліч переваг в порівнянні іншими типами реклами, такими як SEO, ТБ, радіо.
Можна відслідковувати результат: видно статистику здійснених переходів на ресурс (за якими ключовиками прийшли користувачі, з яких міст, скільки відвідувачів, хто зробив замовлення). Для цього рекомендується налаштування на ресурсі наскрізної аналітики. Це значуща перевага: порівняно з офлайн-рекламою, де немає можливості зробити аналіз точного підсумку.
Контекстна реклама забезпечує оперативний ефект: діяти вона починає відразу після того, як запущена. Не прийдеться довго чекати (по аналогії з просуванням SEO). Особливо актуальним є цей момент для молодих інтернет-майданчиків, які поки не в змозі бути конкурентами в органічній видачі.
Також є можливість настроїти покази для конкретних регіонів. Якщо бізнес працює лише у певному місті, не потрібно платити за користувачів з інших регіонів чи країн. Більше того, доступне настроювання реклами лише для потрібного району міста.