Особливості контекстної реклами

Всі, хто має бізнес, постійно працюють над зростанням продажів та впізнаваності бренду. Все частіше використовується Інтернет (кількість користувачів зростає з кожним роком, і прогнози їх подальшого зростання вселяють оптимізм).

Сьогодні контекстна реклама – найефективніший та найпопулярніший інструмент в Інтернеті. Це практика розміщення реклами на веб-сторінках на основі їхнього змісту. Наприклад, можна представляти кросівки в новинній статті про біг або ноутбуки на сайті електронної комерції.

Контекстна реклама: її суть

Маркетинговий інструмент заснований на показі користувачеві реклами (медійної, текстової, товарної, відео) на основі контексту його запиту в пошуку й змісту сторінки, що переглядається ним.

Контекстна реклама доносить маркетингове послання бізнес-власника до ЦА, якій більш всього цікава його пропозиція (судячи з запитів в пошуку, інтересів цієї аудиторії). Така реклама ефективно залучає зацікавлених користувачів на цільовий канал, щоб забезпечити зростання продажів.

Контекстна реклама: як вона діє?

Головний принцип цього інструменту – плата за кожний клік. Раніше у цій сфері все працювало інакше – оплата здійснювалася за покази (або CPV). Зараз такий принцип менш популярний: платять лише за реальні переходи до ресурсу.

Точна ціна одного кліка залежить від таких факторів, як (перерахуємо основні):

  • якою є позиція оголошення за підсумками пошуку (найдорожчі кліки знаходяться вгорі головної сторінки, але їх буде більше);
  • наскільки конкурентна тема.

А визначається вищезазначена позиція на основі аукціону: вищий буде той, хто платить більше.

Плюси інструменту

Контекстна реклама – це безліч переваг в порівнянні іншими типами реклами, такими як SEO, ТБ, радіо.

Можна відслідковувати результат: видно статистику здійснених переходів на ресурс (за якими ключовиками прийшли користувачі, з яких міст, скільки відвідувачів, хто зробив замовлення). Для цього рекомендується налаштування на ресурсі наскрізної аналітики. Це значуща перевага: порівняно з офлайн-рекламою, де немає можливості зробити аналіз точного підсумку.

Контекстна реклама забезпечує оперативний ефект: діяти вона починає відразу після того, як запущена. Не прийдеться довго чекати (по аналогії з просуванням SEO). Особливо актуальним є цей момент для молодих інтернет-майданчиків, які поки не в змозі бути конкурентами в органічній видачі.

Також є можливість настроїти покази для конкретних регіонів. Якщо бізнес працює лише у певному місті, не потрібно платити за користувачів з інших регіонів чи країн. Більше того, доступне настроювання реклами лише для потрібного району міста.

05 березня 2024р.

Теги: реклама, контекст, клік

НОВИНИ: Різне

13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
23:24
Половина угорців невдоволені правлінням орбана – опитування
» Всі новини