Вплив промокодів на розвиток інтернет-торгівлі: статистика від експертів Emporium

З року в рік аналітики споживчого ринку фіксують збільшення кількості онлайн-покупок. Згідно з останніми статистичними даними, упродовж останніх 12 місяців близько 58% споживачів регулярно робили замовлення в інтернет-магазинах. Майже 22% купували онлайн хоча б раз в місяць. Загалом досвід інтернет-покупок є у понад 80% споживачів.

Аналітика від експертів Emporium

Сектор онлайн-торгівлі, попри складні умови, активно розвивається. Значна частина електронних майданчиків на кінець 2023 року відновила обсяги торгівлі до довоєнного рівня. Як з’ясували експерти Emporium, утриматися на ринку продавцям значною мірою допомогли спеціальні знижкові пропозиції. Згідно з даними працівників сервісу, з січня 2023 року по грудень кількість покупців, які шукали промокоди Emporium на знижку, збільшилася на 25%. Навіть більше. Аналітичні дані свідчать, що близько половини потенційних покупців планують замовлення таким чином, щоб скористатися промокодом, купити по акції чи на розпродажі.

Аналізуючи запити, в Емпоріум також з’ясували, що чоловіки використовують промокоди на знижки частіше, ніж жінки — 53% проти 47%. Найактивніше промокоди з сайту Emporium використовують українці віком від 25 до 35 років (35%). Близько 30% тих, хто застосовує промокод на знижку, — це люди у віці 36-45 років. Серед вікової категорії 46-56 років лише 15% активують промокод під час замовлення. Покупці цієї групи, за їх словами, намагаються економити, купуючи акційні товари, бо отримують більші знижки. Люди 60+ вкрай рідко запитують коди на знижку (менше, ніж 4%). Одна з причин — вони частіше купують потрібні товари в фізичних магазинах. Нечасто можливістю отримати знижку цікавляться молоді люди — 18-22 роки (приблизно 8%).

Як промокоди стимулюють продажі?

Магазини-партнери Емпоріум, чиї промокоди та акційні пропозиції сервіс розміщує на своїх сторінках, називають різні причини використання такого маркетингового інструменту як знижки. Основними з них є:

  • бажання збільшити обсяг продажів. Таке прагнення є головним чинником для понад половини ритейлерів;
  • підвищити впізнаваність бренду. З цією метою промокоди пропонують в основному нові інтернет-продавці, які порівняно недавно вийшли на ринок.

Також промокоди пропонують, щоб залучити нових користувачів та зберегти лояльність постійних замовників.

Як свідчать результати досліджень, для понад 80% наявність промокода є підставою для прийняття рішення придбати товар чи послугу. Вибираючи з кількох брендів чи моделей, третина покупців в першу чергу бере до уваги розмір знижки за промокодом. Для майже 38% покупців саме можливість заощадити з промокодом є основним стимулом до придбання товару.

Разом з тим, майже 40% тих, хто цікавиться промокодами, відмовляються від придбання товарів преміумкласу, якщо їх пропонують з високими знижками.

Emporium — це незалежний агрегатор знижок, який співпрацює з вітчизняними та міжнародними брендами. На сайті доступно більше 10 000 актуальних промокодів, бонусів, акцій та купонів.

17 лютого 2024р.

Теги: промокод, торгівля, покупка, шопінг, інтернет, Emporium

НОВИНИ: Різне

13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
23:24
Половина угорців невдоволені правлінням орбана – опитування
» Всі новини