"Вона (реклама) у принципі практично вся знята, залишилося буквально в Києві до
десятка площин", - сказав Біденко.
Він зазначив, що демонтаж реклами розпочався на прохання Всеукраїнської
асоціації зменшення шкоди.
"Ми відреагували й стали знімати, але знімаємо не тому, що вони нам стали
чимось погрожувати, а тому що вони сказали: давайте зробимо краще", -
підкреслив Біденко.
Виконавчий директор Асоціації зменшення шкоди Ігор Камінник повідомив
Українським Новинам, що прохання демонтувати рекламу "Без наркотиків краще!"
підтримали урядові організації, що займаються профілактикою наркоманії.
Також Камінник вважає, що Асоціація зовнішньої реклами повинна вибачитися перед
усіма, кого образила в рамках кампанії, зокрема, за негуманність щодо
наркозалежних людей і за образу гідності батьків дітей з особливими потребами.
Обидві асоціації планують створити загальну робочу групу, підключивши експертів
з психології й наркології, для розробки більш толерантного сюжету реклами.
Біденко зазначив, що Асоціація зовнішньої реклами готова надати свої площини і
допустив, що розміщення соціальної реклами проти наркотиків з більш толерантним
сюжетом може розпочатися наприкінці вересня.
Як повідомляло агентство, 11 серпня Асоціація зовнішньої реклами почала
розміщати в Києві соціальну рекламу, спрямовану на боротьбу з наркоманією, -
"Без наркотиків краще!".
У Києві, Закарпатті, Чернігові планувалося до жовтня розмістити більше 500
плакатів.
На одному з плакатів на чорному тлі розміщено білий напис "Мамо чому я помер" і
символічне зображення могили, а також попередження "У наркоманів не буває
здорових дітей".
Плакати другого типу: білий напис "Мама чому я урод" також на чорному тлі,
зображення долоньки, і згадане попередження.
Раніше Асоціація зовнішньої реклами заявляла про намір розмістити 300 біг-
бордів й 300 ситі-лайтів у Києві із соціальною рекламою проти наркоманії.
У липні 2005 Асоціація зовнішньої реклами розмістила більше 800 щитів із
соціальною рекламою з закликом "Кохаймося!" у Києві.
У рамках акції в Києві були встановлені рекламні щити з закликами: "Нас має
бути 52 мільйони!", "Країні не вистачає "Оскарів!", "Країні не вистачає
космонавтів!" на фонах різних кольорів.
Акція соціальної реклами "Кохаймося!" одержала широкий резонанс.
07 вересня 2006р.
Теги: