Це інтенсивний навчальний курс, який розроблений для тих, хто хоче знати, як ефективно рекламувати свій бізнес чи бізнес своїх клієнтів за допомогою цілеспрямованої реклами в соціальних мережах та інтернеті. Охоплює широкий спектр тем: від основ таргетування та визначення аудиторії до стратегічного планування рекламної кампанії, включаючи створення фото- та відеоконтенту, дизайну, копірайтингу та візуального оформлення сторінок.
Умови конкурсу:
розробити презентацію власного проєкту для молоді Ужгорода. Це може бути один або декілька заходів культурного, освітнього, спортивного, розважального напрямку; ідея щодо вдосконалення роботи управління культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради; інші рекламні активності.
Форма презентації – довільна.
Найкращі роботи визначить журі. Троє переможців стануть учасниками курсу «TargetGym» від академії маркетингу PROКачка.
Більше про програму курсу можна дізнатись тут:
https://prokachka.pr2agency.com
Надсилайте свої роботи до 1 квітня на адресу uzh.kultura@ukr.net