Виконавчий комітет Ужгородської міської ради в середу затвердив тарифи на користування платними стоянками: 2 гривні коштуватиме перша година, а далі згідно з прогресуючою шкалою. Визначені розцінки на добове користування платними стоянками (15 грн. за добу) та розмір місячної абонплати (250 грн.). Цей вид діяльності в місті здійснюватиме ТОВ «Мед Парк Україна», яке вже виставило 60 паркоматів і планує збільшити їх кількість. З 1 червня паркомати в місті запрацюють і «є сподівання, що податківці, прокурори, міліція, чиновники після цього перестануть махати власними посвідченнями і доводити, що вони — не звичайні громадяни України — й претендують на всі можливі блага і пільги, в т. ч. на безкоштовне користування стоянками», — узагальнив нововведення перший заступник міського голови Володимир Бобков.
Перекриття Корзо створило незручності для 10 банківських установ та кільком десяткам городян, які тут мешкають і бажають їздити власними автомобілями пішохідною зоною. Водночас пішохідною зоною щодня рухаються понад 30 тис. ужгородців. Тому пішохідну зону закрили в інтересах цих десятків тисяч людей. Без жодних винятків. Ключі від механічного шлагбаума на сьогодні мають тільки служби екстреного виклику: швидка допомога, міліція, пожежна охорона. Якщо хтось бажає підвозити товар до своїх торгових точок, то може робити це у визначений час: з 6.00 до 8.00. Влада обіцяє не підлаштовуватися під той чи інший банк, під того чи іншого підприємця. Згадаймо Мішкольц, Прагу чи Відень: там у пішохідній зоні не побачиш жодної машини, навіть сміття прибирається ручними візками. І таке нікого не обурює.
Найближчим часом буде організовано роботу автоматичного шлагбаума з дистанційним керуванням, пульти від якого отримають тільки служби екстреного виклику. Наразі жодні питання про видання якихось спецдозволів будь-кому на проїзд у центральну пішохідну зону Ужгорода в міській раді навіть не розглядаються, запевнив прес-секретар міського голови Олег Подебрій.