Сучасні сервіси доставки продуктів харчування дають чудову можливість економити час, та обирати улюблені товари без черг. Це не тільки просто та зручно, а ще й досить вигідно. Платформи такого формату, пропонують зручне меню та яскравий інтерфейс, де упорядковані всі продукти. Отже, навіть недосвідчені користувачі можуть стати клієнтами сайтів, без зусиль та труднощів. До кожної позиції додається невеликий опис, що дає змогу максимальну інформацію перед здійсненням покупки. Пропонуємо огляд найпопулярніших сервісів доставки продуктів у місті Києві.
Сьогодні користувачам пропонується купити продукти онлайн на Turbo UA легко та без зайвої трати часу. Замовлення приймаються з 8:00 до 21:00. Сайт компанії дає можливість обрати необхідні продукти та перенести їх до віртуального кошика. З огляду на послуги Turbo, зрозуміло, що клієнтоорієнтованість досить розвинена. Кур’єри приїжджають вчасно, продукти свіжі та дійсно мають вигляд, заявлений у каталозі сайту. Ціна товарних позицій доступна та не перевищує середній показник магазинів продовольчих товарів із доставкою у Києві. Саме завдяки цим рисам Turbo здобув перше місце в цьому рейтингу.
Сервіс є офіційним партнером мереж магазинів Auchan, Novus, Метро, Fozzy. На сайті ви можете замовити продукти та напої онлайн. Платформа робить акцент на високу якість товарних позицій у алкогольному відділі. Доставка відбувається в будь-який район Києва. Ціни Zakaz.ua не відрізняються від тих, що представлені в офлайн точках.
Цей сервіс доставляє продукти не тільки в межах міста, але також і в область. Компанія відрізняється помірними цінами, що збігаються з показниками магазину Фуршет. Також на сайті можна знайти багато акцій. Це досить розповсюджений бренд, хоча останнім часом, не користується попередньою популярністю. Доступна можливість робити як індивідуальні замовлення, так і колективне обслуговування та доставку продукції.
Тут можна знайти товарні позиції від найбільших виробників. Великий вибір, із понад 12000 найменувань продуктів харчування та продовольчої групи. Ресурс має зручний сайт і користується попитом серед користувачів. Ціни на деякі товари досить конкурентоспроможні, багато різноманітних акційних пропозицій.
Магазин, в основному, орієнтований на споживачів еко продукції. ФрешМарт має чітку позицію реалізації лише гарантовано екологічної продукції напряму від фермерів та виробників. Інтернет-ресурс добре налаштований та має зручну навігацію, а також якісний сервіс.
Серед недоліків можна виокремити недостатнє різноманіття продукції. Сайт не призначений для масового користування.
Візитною карткою магазину є екологічність та акцент на традиціях. Бабусина торбинка відрізняється своїми цінностями та поважно ставиться до фермерів-постачальників. На сайті можна познайомитися з історією попередніх замовлень, побачити фотографії фермерів та знайти більш детальну інформацію про шляхи їхнього розвитку. Цінова політика бренду є вищою, ніж у більші розповсюджених онлайн-платформ.
Цей сервіс відрізняється оригінальним підходом. Магазин пропонує рецепти страв, та доставляє всі необхідні продукти для приготування тих чи інших смаколиків. Just Cook It має за мету полегшити процес приготування страви вдома, та доставити клієнтам не тільки продукцію, а ще й емоції.