Зустріч має практичний характер, тож залучили широке коло фахівців, зокрема прикордонні служби, представників митниці та залізниці обох сторін й інших.
Як повідомив за під с умками зустрічі голова Закарпатської ОВА Віктора Микита, "Виходимо на фінішну пряму реалізації проєкту. Ранішеразом із Укрзалізницею розробили два можливі варіанти руху поїздів через ці залізничні гілки, але зараз зупинились на пріоритетному – на відкритті залізничного сполучення Ужгород – Івано-Франківськ".
Маршрут прямування Ужгород – Тересва – міжнародний залізничний пункт пропуску «Тересва – Кимпулунг ла Тиса» – міжнародний залізничний пункт пропуску «Ділове – Валя Вишеулуй» – Берлибаш – Рахів – Івано-Франківськ.
Тобто мова про транзитний транспортний коридор через територію Румунії по широкій колії без пересадок. Відкриття цього сполучення орієнтоване на проїзд у міжнародному сполученні (тільки за біометричними закордонними паспортами).
Румунська сторона активно працює над відновленням колії зі свого боку. Щоб з’єднати залізничне сполучення на кордоні, ще потрібно зробити до 17 км колії. Також окремого обсягу робіт та часу потребують два мости на маршруті на території Румунії.
Для слідування вже готові дизель-поїзди, які очікують на введення у відповідні маршрути.
Після запуску залізничної артерії також можна буде розглянути питання щодо створення логістичного хабу в Сігеті для транспортування вантажів сільськогосподарської продукції до морських портів у Румунії.
Також залізничний маршрут через територію Румунії дозволить полегшити доступ туристам з інших держав до відомих українських курортно-рекреаційних локацій, таких як Драгобрат, Буковель та інші.
Префект повіту Марамуреш п. Рудольф Штаудер відзначив, що румунська сторона зробить усе можливе, щоб завершити роботи та з’єднати колії на ПП до кінця року. З цього приводу готується зустріч з міністром транспорту та іншими керівниками, які відповідальні за реалізацію проєкту.
Bybu 2022-10-26 / 02:46:38
Мене чесно кажучи не дивує те що румуни спромоглися зробити , але дивує чого наші дебіли з Львівської залізниці як і Укрзалізниці в цілому не робили з того пріоритет в своїй роботі щоб збудувати свою залізницю від Рахова до В.Бичкова , а далі дорога була прокладена до Солотвина і далі до о.центру .
Чого навіть зараз ми віддаємо в чужі руки те що мало б приносити прибуток нам ⁉️
І знову ж ніяких голосів не чути ні від керівників Л.залізниці ні Укр.залізниці , так наче це взагалі до них ніяк не аідноситься . Ні від депутатів від Закарпаття у ВР , які мали б горло дерти з трибуни про необходність побудови такої ж/д гілки .
Навіть як і місцеві ЗМІ так і расп. всім все пох .
Чого тоді дивного що ми самі віддаємо сусідам ініціативу яка в перспективі приноситиме прибутки ЇМ а не нам .
Якщо країною кнрують кретини , дебіли і ідіоти в яких арріорі тільки одне в голові аби побільше вкрасти для себе , то ....
Маємо те що маємо .
Х-manови 2022-10-26 / 00:35:01
Та пару вагонів під філармонією знайдуться. Щось то може нагадувати аеропорт так помпезно запущений Каляном-катлєтою
X-man 2022-10-25 / 23:45:37
На чому хочуть чилядь возити на мотоблокови?
Бунді 2022-10-25 / 22:09:53
Цікаво, скільки часу займе тота дорога через дві границі?
Водолаз 2022-10-25 / 21:24:09
Типирь нам Тиса до дурпели.
Никола 2022-10-25 / 21:10:49
Так був уже такий поїзд Рахів -Сігет , шо забули? Саму контрабанду возив , наша песня хороша? АА вже нові лиця на границі? Ну-ну дивітся хлопці бо воєнний стан, акуратно!