Налаштування та ведення контекстної реклами: в чому різниця?

Дуже часто клієнти рекламних агентств вважають, що налаштування контекстної реклами передбачає разовий набір робіт за принципом «зробив та забув». Можливо, в ідеальному світі, де немає конкурентів і Google Ads показує лише Вашу рекламу, такий підхід і працював би, але насправді рекламна кампанія вимагає регулярного моніторингу, аналітики та внесення коректив, щоб вона була по-справжньому ефективною.

Якщо Ви бажаєте замовити контекстну рекламу - звертайтесь до компанії www.adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama, а в цій статті пояснимо, в чому різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії.

Чим налаштування відрізняється від ведення контекстної реклами?

Початковий етап для кожної з цих послуг є однаковим. Контекстолог підбирає ключові слова, розбиває їх на групи, створює тексти оголошень, підбирає посадкові сторінки та запускає рекламні покази.

Ведення контекстної реклами крім первинного налаштування також передбачає: постійний моніторинг кампаній, вивчення взаємодії відвідувачів сайту з оголошеннями, проведення web-аналітики та внесення змін на основі зібраних даних.

Основна різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії — можливість відстежувати та коригувати рекламу за необхідності. У деяких випадках можна обійтися лише налаштуванням реклами. Це буває в тих випадках, коли робота рекламного облікового запису повністю налагоджена, а кампанії можна створювати за готовим прикладом, їм не потрібні наступні аналітика та коригування.

Наприклад, Ви регулярно проводите вебінари або конференції, для яких вже неодноразово налаштовувалась рекламна кампанія, підібрані тексти оголошень тощо. У цьому випадку Вам не потрібно буде щоразу звертатися до фахівця для налагодження проєкту, потрібно просто скопіювати налаштування зі старої кампанії до нової.

В інших випадках, якщо ви не замовляєте супровід своєї реклами у досвідченого фахівця, вона може відпрацьовувати не так ефективно, як хотілося б.

Якою б якісною не була Ваша рекламна кампанія, вона завжди потребуватиме перманентного коригування. Візьмемо, наприклад, пошукові кампанії — незалежно від того, наскільки релевантними можуть бути оголошення або ключові слова, вибрані спочатку, їх необхідно час від часу змінювати.

Важливо пам'ятати, що на остаточний фінансовий результат може сильно вплинути ряд факторів і що однакові рекламні інструменти у двох різних інтернет-магазинах можуть дати різні результати.

У яких випадках обов'язково потрібне ведення рекламної кампанії?

 

Іноді трапляються випадки, коли клієнт замовив виключно налаштування РК, сплативши роботу фахівця погодинно. Проте маркетингове агентство дає рекомендацію натомість замовити пакет послуг, куди входить ведення контекстної реклами. Таке буває, коли вартість налаштування та супроводу реклами еквівалентна погодинній оплаті фахівця виключно за налаштування Google Ads. І навіть у тих випадках, коли клієнт упевнений, що йому не потрібна аналітика та виправлення налаштованої кампанії, найкращим рішенням для нього буде скористатися допомогою фахівця. Адже на вартість це не вплине, а ефективність маркетингової активності буде вищою.

Ведення контекстної реклами допоможе протестувати нові рекламні інструменти, порівняти їх ефективність на практиці, дізнатися, які з них приносять бізнесу максимальний дохід. Підхід «ввімкнув та забув» тут не працює, тут потрібні постійні коригування, лише тоді реклама працюватиме на всі 100%.

22 жовтня 2022р.

Теги: реклама

НОВИНИ: Різне

16:32
Видалення невусів лазером - особливості та переваги процедури
08:31
Лідери Європи закликали Трампа під час переговорів з Путіним захищати інтереси України
20:00
Україна і європейці представили США свій план для переговорів із путіним – WSJ
12:05
Якщо магнітні трекові системи, то тільки в iнтернет-магазині OLEDIM, і ось чому
20:51
Шезлонги: комфорт і естетика для вашого відпочинку
20:17
Шини для динамічного літа від Uniroyal
13:06
Фарби для малювання: як обрати свій інструмент для творчості
11:04
Трамп попередив росію про санкції: у кремля є час до 8 серпня
17:27
Що приготувати з мінімумом інгредієнтів: 8 смачних ідей
14:19
Протруювання насіння зернових: навіщо це роблять та чи є з цього користь
23:42
Порівняння: кругле відро vs. прямокутне відро – переваги та вади
18:17
Форма adidas: тільки вперед до нових перемог!
18:13
Hugo Boss: наповнення гардероба сучасного чоловіка
18:05
Стильне рішення для комфортного щоденного догляду
10:11
Різновиди газових котлів, їх особливості та переваги
09:34
Кабель-канали для проводів: що це і як використовується
13:45
Чому біль у спині став "хворобою офісу" і як запобігти йому без лікарів
13:37
Де на Закарпатті можна купатися влітку: список найкращих озер та річок для ідеального відпочинку
23:15
Який принтер вибрати для домашнього використання: лазерний або струменевий
19:02
Хімчистка без шкоди: як часто варто здавати одяг і текстиль, щоб зберегти їх якість?
18:53
Чи можна встановити вініри на криві зуби?
18:44
Сучасна медицина приходить на Захід України: відкриття центру Medical Plaza
13:27
/ 1
Заява НАБУ та САП за підсумками зустрічі в Офісі Президента
12:41
"Союз" Зеленського і Орбана. Як президент руйнував рух України до ЄС та чого чекати далі
02:29
Зеленський підписав скандальний закон, який обмежує незалежність НАБУ і САП
» Всі новини