Налаштування та ведення контекстної реклами: в чому різниця?

Дуже часто клієнти рекламних агентств вважають, що налаштування контекстної реклами передбачає разовий набір робіт за принципом «зробив та забув». Можливо, в ідеальному світі, де немає конкурентів і Google Ads показує лише Вашу рекламу, такий підхід і працював би, але насправді рекламна кампанія вимагає регулярного моніторингу, аналітики та внесення коректив, щоб вона була по-справжньому ефективною.

Якщо Ви бажаєте замовити контекстну рекламу - звертайтесь до компанії www.adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama, а в цій статті пояснимо, в чому різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії.

Чим налаштування відрізняється від ведення контекстної реклами?

Початковий етап для кожної з цих послуг є однаковим. Контекстолог підбирає ключові слова, розбиває їх на групи, створює тексти оголошень, підбирає посадкові сторінки та запускає рекламні покази.

Ведення контекстної реклами крім первинного налаштування також передбачає: постійний моніторинг кампаній, вивчення взаємодії відвідувачів сайту з оголошеннями, проведення web-аналітики та внесення змін на основі зібраних даних.

Основна різниця між налаштуванням та веденням рекламної кампанії — можливість відстежувати та коригувати рекламу за необхідності. У деяких випадках можна обійтися лише налаштуванням реклами. Це буває в тих випадках, коли робота рекламного облікового запису повністю налагоджена, а кампанії можна створювати за готовим прикладом, їм не потрібні наступні аналітика та коригування.

Наприклад, Ви регулярно проводите вебінари або конференції, для яких вже неодноразово налаштовувалась рекламна кампанія, підібрані тексти оголошень тощо. У цьому випадку Вам не потрібно буде щоразу звертатися до фахівця для налагодження проєкту, потрібно просто скопіювати налаштування зі старої кампанії до нової.

В інших випадках, якщо ви не замовляєте супровід своєї реклами у досвідченого фахівця, вона може відпрацьовувати не так ефективно, як хотілося б.

Якою б якісною не була Ваша рекламна кампанія, вона завжди потребуватиме перманентного коригування. Візьмемо, наприклад, пошукові кампанії — незалежно від того, наскільки релевантними можуть бути оголошення або ключові слова, вибрані спочатку, їх необхідно час від часу змінювати.

Важливо пам'ятати, що на остаточний фінансовий результат може сильно вплинути ряд факторів і що однакові рекламні інструменти у двох різних інтернет-магазинах можуть дати різні результати.

У яких випадках обов'язково потрібне ведення рекламної кампанії?

 

Іноді трапляються випадки, коли клієнт замовив виключно налаштування РК, сплативши роботу фахівця погодинно. Проте маркетингове агентство дає рекомендацію натомість замовити пакет послуг, куди входить ведення контекстної реклами. Таке буває, коли вартість налаштування та супроводу реклами еквівалентна погодинній оплаті фахівця виключно за налаштування Google Ads. І навіть у тих випадках, коли клієнт упевнений, що йому не потрібна аналітика та виправлення налаштованої кампанії, найкращим рішенням для нього буде скористатися допомогою фахівця. Адже на вартість це не вплине, а ефективність маркетингової активності буде вищою.

Ведення контекстної реклами допоможе протестувати нові рекламні інструменти, порівняти їх ефективність на практиці, дізнатися, які з них приносять бізнесу максимальний дохід. Підхід «ввімкнув та забув» тут не працює, тут потрібні постійні коригування, лише тоді реклама працюватиме на всі 100%.

22 жовтня 2022р.

Теги: реклама

НОВИНИ: Різне

13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
23:24
Половина угорців невдоволені правлінням орбана – опитування
» Всі новини