Маркетинг у соціальних мережах (СММ)

Зараз успішний інтернет-маркетинг будь-якого бренду неможливо представити без просування у соціальних мережах. Пости, лайки та шерінги іноді роблять більше, аніж традиційна реклама чи роздача листівок. За таку діяльність у соцмережах відповідає SMM-спеціаліст. І він наразі потрібний в усіх сферах. Хто такі сммщики та що вони роблять – розбираємося далі.

SMM спеціаліст - це

Для початку треба визначити, що таке SMM? Розшифровується як Social Media Marketing або маркетинг у соцмережах. Погодьтесь, досить змістовно. Після цього можна легко сказати, хто такий smm менеджер. Це спеціаліст з роботи з соціальними мережами.

Ця професія стає все далі популярнішою. Чому? Бо кількість українських акаунтів у соцмережах майже зрівнялася з чисельністю населення. А це дуже сприятлива ситуація для просування в інтернеті товарів та послуг. Таку цільову аудиторію не захоче пропусти аніяка організація або бренд, тому шукають собі SMM-менеджерів. Найбільш популярні соціальні мережі в Україні це:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Youtube;
  • TikTok;
  • Twitter;
  • LinkedIn.

Головна перевага роботи SMM-менеджером – це можливість працювати у віддаленому режимі або займатися декількома проектами одночасно. Хіба це не класно?

Обов'язки CММ менеджера

Що ж ховається під магічним словосполученням “просування бренду в соціальних мережах” у професійних обов'язках сммщика? Це:

  • дослідження сильних та слабких сторін бренду, ситуації на ринку, конкурентів та аудиторії;
  • планування стратегії просування бренду у social media – через кооперацію з топ-блогерами, проведення конкурсів та розіграшів, купівлю смм реклами у лідерів думок, таргетингову рекламу, оффери;
  • розробка дизайну корпоративного облікового запису – стиль текстів та зображень, їх розташування у стрічці публікацій, постійні рубрики та подібне;
  • створення та налаштування профілю – вибір імені облікового запису та важливих опцій у налаштуваннях акаунту;
  • формування контент-плану – які треба пости та публікації, де саме, у якій кількості, якого обсягу та інше;
  • використання рекламних інструментів соцмережі;
  • підтримка репутації бренду;
  • аналітика контролю ефективності реклами.

Тепер зрозуміло, що під веденням соцмереж у SMM мається на увазі не тільки постінг. Тому людина, яка веде спільноту у Facebook, автоматично не становиться сммщиком.

Щоб стати класним сммщиком, що має великий попит, та вміти ефективно просувати будь-які товари та послуги, завітайте до комп'ютерної школи Hillel. Тут можна пройти SMM навчання під керівництвом топових менторів з кейсами успішних рекламних кампаній в соціальних медіа. Хочете отримати більше корисних знань? Тоді записуйтесь на веб-дизайн курси, щоб створювати такі інтерфейси сайтів і додатків, якими хочеться користуватися.

За матеріалами: https://lviv.ithillel.ua/

03 серпня 2022р.

Теги: маркетинг, соцмережі, SMM

НОВИНИ: Різне

20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
23:24
Половина угорців невдоволені правлінням орбана – опитування
22:49
5 типів прикрас, які підкреслять твій стиль цієї весни
03:21
/ 3
ЄС розробляє альтернативу переговорам про вступ України в обхід вето угорщини
» Всі новини