Наразі візитівка обласного центру – Ужгородська дитяча залізниця – знаходиться на балансі АТ «Укрзалізниця», однак утримувати її державне підприємство не в змозі. Вартість обслуговування локомотивів, вагонів, колії, зарплати працівникам, навчання юних залізничників сягає 3 млн. грн. на рік. Тому подібні об’єкти передаються територіальним громадам за місцем знаходження.
Мала Закарпатська залізниця – одна з найкоротших у Європі і найкоротша в Україні (її довжина становить всього 1,1 км.) Відкрита у 1974 році. Через збитковість дитяча вузькоколійка періодично припиняє роботу і працює виключно у літні місяці. За продовження її роботи батьки школярів, які відвідували гурток юних залізничників, навіть влаштовували мітинги.
Депутати обласної ради на сесії 28 липня мають намір заслухати представників усіх сторін й прийняти остаточне рішення щодо балансоутримувачів Ужгородської дитячої залізниці та Боржавської вузькоколійки, повідомляє пресслужба Закарпатської обласної ради.
Byby 2022-07-22 / 01:59:01
Анцю Кушницьку треба спасати .
А щоб це зробити то для початку треба брати за горло голову Львівської залізниці ,
Вузкоколійка це не лише туристична візитівка , яка повинна приносити прибуток , а і життєва необхідність як транспортне сполучення , як сільських громад .
І нехай там у Львові не нєкають що нема грошей , що вона збиткова.
Якщо збиткова то треба офіційно затвердити державну субвенцію на утримання , так як це є в країнах ЄС , куди ми так прагнемо ввійти , а не розкрадати те що наразі є .