Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян Мукачівської ОДПІ щомісяця здійснює аналіз дотримання структурними підрозділами інспекції термінів розгляду та надання відповідей за письмовими зверненнями громадян, при цьому особлива увага приділяється зверненням Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни. Такий аналіз проводиться в розрізі категорій громадян, переліку порушених питань у зверненнях тощо.
Для проведення особистого прийому громадян в інспекції створено належні умови: до послуг мукачівців облаштована громадська приймальна, ведеться попередній запис на особистий прийом до посадових осіб, графік прийому яких розміщено при вході до ОДПІ, на стенді в інспекції можна знайти витяги із нормативних документів, які безпосередньо стосуються порядку звернень громадян. З аналітичною інформацією щодо звернень громадян щоквартально працівники ОДПІ знайомлять громадськість міста та району за допомогою засобів масової інформації.
Як свідчить податкова статистика, за період з січня по квітень 2008 року до Мукачівської ОДПІ надійшло 5 письмових звернень, у тому числі одно - колективне. У зверненнях порушувались питання зі сплати земельного податку, контрольно-перевірочної роботи та питання, пов’язані з ідентифікаційними номерами. За 4 місяці 2008 року на прийомі у начальника та інших посадових осіб Мукачівської ОДПІ побувало 27 громадян, у тому числі у начальника Мукачівської ОДПІ Ігоря Кріля - п’ятеро. Переважна більшість громадян зверталась з питань оподаткування доходів фізичних осіб, ПДВ.