Так, сьогодні, 16 серпня, головні спеціалісти управління обслуговування громадян Мирослава Іванчо та відділу обслуговування громадян №8 (сервісного центру) Анастасія Галла провели першу зустріч із колективом виконавчого апарату Ужгородської міської ради.
Як відомо, 10 червня цього року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Законом запроваджується облік трудової діяльності працівників в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Мирослава Іванчо та Анастасія Галла інформували працівників міськради про суть переведення трудових книжок в електронний формат, а також розповіли про електронний сервіс Пенсійного фонду України «Автоматичне призначення пенсій» та інші питання пенсійного забезпечення.
Як зазначила Мирослава Іванчо, наповнення відомостей про трудову діяльність особи здійснюють як роботодавці, так і безпосередньо застраховані особи. Дані до реєстру вносяться через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді сканованих або оцифрованих копій передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо) з обов’язковим накладанням страхувальником або застрахованою особою кваліфікованого електронного підпису.
Електронна трудова книжка забезпечить можливість уповноваженим органам призначати особі пенсію автоматично (без особистого звернення) та збирання документів за всю її трудову діяльність. Тобто оформити пенсію можна буде онлайн через особистий електронний кабінет на сайті електронних послуг Пенсійного фонду України або сайті електронного уряду «Дія». Що є особливо важливо для працівників передпенсійного віку.
Відтак фахівці Фонду допомогли співробітникам служби персоналу та спецроботи міськради оцифрувати трудові книжки. Сьогодні загалом близько пів сотні працівників виявили бажання зареєструватися і на отримання електронної послуги «Автоматичне призначення пенсії».