Як повідомив директор Карпатського центру Полінгових досліджень Федір Шандор,.було опитано 215 підприємців та менеджерів. Дослідження виявило ще одну особливість хабарництва з боку працівників управління, - кажуть у Карпатському центрі - 74% підприємців страждають від відбору продукції, яку вони реалізують.
За словами Федора Шандора, особливо це стосується супермаркетів. Для прикладу, перед святами на зразок Нового року, Різдва, 8 Березня чи Великодня працівники Управління захисту прав споживачів роблять "набіги" на супермаркети, під час яких вилучають для "проведення експертизи" дорогі, делікатесні продукти. Це може бути 10 банок ікри, ящик коньяку чи, для прикладу, 10 кілограмів форелі. Продукція забирається безкоштовно. Що цікаво, жодного разу для перевірки напередодні свят не брали звичайний товар: гречку, муку, чи рис. У ході експертного опитування з'ясувалося, що у неофіційних бесідах працівники управління прямо казали персоналу супермаркетів, що керівництво просто дає їм рознарядку, чого і скільки потрібно до кінця робочого дня доставити - і цей "план" обов’язково потрібно виконати.