Після останньої зустрічі на Закарпатті напрацювали і розробили кілька варіантів, де саме на території України має вийти європейська магістраль D1, що є північною гілкою Пан-Європейського коридору та поєднує Прагу – Братиславу — Жиліна — Кошице — Ужгород — Львів.
Згідно з рішенням Уряду одним із пріоритетних для України є розбудова пункту пропуску «Соломоново-Чієрна» на українсько-словацькому кордоні. Саме тут з урахуванням транспортних потоків, місцезнаходження, охоронних зон нафто- і газопроводів найбільш імовірна точка виходу швидкісної автомобільної дороги. Ще один із пріоритетних пунктів - «Паладь Комарівці – Руське». На цих двох пунктах вже стартували конкретні заходи по землевідведенню.
Водночас, затверджене угодою 1997 року місце з’єднання дороги D1 між селами Сторожниця (Україна) і Загор (Словацька Республіка) для Закарпаття загалом і Ужгорода зокрема вже не є актуальним. За більш ніж 20 років обласний центр розрісся, збільшився транспортний потік, тому будівництво пункту пропуску у цій точці – дуже проблематичне питання.
За підсумками конференції, тепер якнайшвидше буде сформована українсько-словацька група, яка продовжить спільні та конкретні дії всіх технічних питань та проблем, що будуть виникати в ході роботи.
Вуву 2021-05-13 / 02:47:59
Здається почули .
Так що не надаремно у свій час дописував