Авторка -- тренерка проєкту «БомбеЗНО», експертка ГС «Освіторія», учителька української мови та літератури Ольга Питюр.
Посібник складається з двох частин і містить інтерактивний контент, відеоматеріали та рекомендації щодо організації та проведення мовних таборів для учнів й учениць закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин. У виданні передбачено різноманітні форми навчальної діяльності із залученням стратегій вивчення української мови (когнітивних; метакогнітивних; соціальних / афективних) і стратегій використання мови (інтерактивних; інтерпретаційних; продуктивних). Про це розповіла Ксенія Охотник, регіональна координаторка проєкту «Навчаємося разом»
Перша частина видання присвячена весняним мовним таборам із підготовки старшокласників до ЗНО з української мови та літератури. Друга частина охоплює організаційні та змістові питання проведення літніх таборів для вивчення української мови учнями й ученицями 5–9 класів.
Важливою складовою видання є інтерактивний контент — покликання, QR-коди з іграми, піснями чи іншими формами для закріплення мови, що передбачають різні способи навчання учнів (візуальні, кінестетичні, акустичні тощо). До посібника також розроблено серію відеоматеріалів з методичними родзинками, різноманітними формами діяльності, практичними порадами з організації та проведення мовних таборів. Приклад відео доступний за покликанням: https://cutt.ly/1vOhyov
Видання розраховане насамперед на вчителів, але містить інформацію, яка може бути корисна адміністрації закладів загальної середньої освіти й іншим зацікавленим сторонам у їхніх зусиллях із планування та впровадження мовних таборів.
Перша частина посібника доступна за покликанням: https://drive.google.com/file/d/17ueUCIJhq7SAaCKshLoGTlokZIMnv5DP/view
Посібник розроблений проєктом «Навчаємось разом» спільно з ГС «Освіторія» за фінансової підтримки Європейського Союзу й Міністерства закордонних справ Фінляндії та підтримки Міністерства освіти і науки України.
Проєкт «Фінська підтримка реформи української школи» («Навчаємось разом») – це проєкт співпраці між Україною та Фінляндією, який було розпочато в липні 2018 року й до якого наприкінці 2018 року приєднався ЄС. Підтримка Європейського Союзу спрямована на підвищення якості викладання української мови як державної (за методикою другої мови) в школах з навчанням мовами національних спільнот у Закарпатській і Чернівецькій областях.