“Це проєкт, над яким зараз працює Закарпатській ОДА. Його робоча назва - «Підкарпатська магістраль» або дорога Лубня-Ясіня. Це автошлях, що проходитиме під карпатським хребтом. Якщо дорога від Ужгорода до Рахова із виходом на Івано-Франківську область можна умовно вважати нижньою дорогою Закарпаття, то «Підкарпатська магістраль» стане верхньою дорогою. Її протяжність складе приблизно 212,5 км.
Про таке, зокрема, йшлося під час дискусії “Закарпаття у прагненні розвитку та згуртованості: що мають зробити влада і громадянське суспільство”, організованої в Ужгороді в рамках національної платформи "Діалог про мир та безпечну реінтеграцію".
Ідея цієї магістралі й такого сполучення виникла з огляду на те, що більшість сполучень уже є, деякі навіть капітально відремонтовані, а саме автошляхи О 070202 (Львів – Самбір – Ужгород) – Лубня – Держкордон з Польщею (7,2 км), Н-13 Львів – Самбір – Ужгород (10,8 км), Ужок – Нижні Ворота (41,0 км), Т-07-18 Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я (44,6 км), Т-07-20 Міжгір’я - Синевир (15,4 км), О 070603 Синевир – Колочава (10,8 км), О 070602 Колочава – Усть-Чорна (24,6 км).
“На згаданому маршруті планується і будівництво нової дороги. Вже готується документація для переведення існуючої лісової дороги через урочище Свидовець у статус автомобільної. Таким чином, «Підкарпастька магістраль» братиме свій початок від переходу на українсько-польському кордоні Лубня – Волосате. Тут нас об’єднують національні природні парки – Бещадський у Польщі й Ужанський – в Україні.
Далі – спуск униз дорогою Ужок-Підполоззя і виїзд на цікаві туристичні об’єкти (Лінія Арпада) і гірськолижний курорт (Красія). Рухаємося до Боржавського хребта, де туриста можуть зацікавити існуючі та перспективні гірськолижні курорти (Ізки, Пилипець, Подобовець). Минаючи «Мале карпатське коло», що дає можливість відвідати курорти Славська на Львівщині, а на Закарпатті – озеро Синевир, водоспад Шипіт, с. Колочаву.
А далі через урочище Свидовець дорогу доведуть у смт Ясіня, а отже і на гірськолижний курорт «Драгобрат»,з виходом на кордон із Івано-Франківською областю, де поруч є відомий гірськолижний курорт «Буковель». З Ясіня також через с.Лазещину є можливість для піших туристів почати сходження на найбільшу вершину Карпат – Говерлу.
Таким чином, однією дорогою з’єднають майже всі райони Закарпаття, усі існуючі гірськолижні курорти, національні парки та найцікавіші закарпатські туристичні локації та три області України. Вона матиме і міждержавне значення, оскільки, буде можливість виходу на Польщу, а через «Мале карпатське коло» – на Румунію – через перспективний пункт пропуску КПП «Біла Церква – Сігету Мармацієй»“.
пенсіонер 2021-04-20 / 12:33:19
З Нижній Воріт до Ужгорода дорога абсолютно угроблена. А ця дорога веде на конрдони, тобто лице нашої держави. Після македонців її ніхто нормадьно не ремонтував, а вони страдають фантастичними проектами. В Ужгороді Університетська розбили насмерть, Кошицька угроблена, Капушанську так ніколи видно не відремонтують, хоч ремонт уже йде десятиліття, Загорська така мов по ній танки їздять. Проспект Перемоги все латають, а толку немає, Площу Петефі реконструюють уже чотири роки.
Ви би ще панове запроектували побудувати дорогу на Марс. Отам би було що вкрасти.
Голова ОТГ Ясіня 2021-04-19 / 22:38:27
А Чому це я як Лох останній не знаю нічого про цю дорогу ?
Велике будівництво 2021-04-19 / 21:42:31
Шось тот маршрут співпадає з тим, яким поляки пішо і на брічках утікали на румуни від німця у вересні 39-го. Ніби і поляки, і німці у НАТі
Буркуш 2021-04-19 / 20:27:46
Грандіозні прокти - аеропорт, дорога по горам. Хоча би Ужгород-Мукачево відремонтували капітально.Полатано перелатано все.
Няньо 2021-04-19 / 20:11:46
Проект бомбезний, тільки коли це буде.
Українець 2021-04-19 / 19:10:23
Ще ніяк не можуть отримати дозвіл від Міндовкілля на будівництво дороги в урочище Драгобрат, де територія проходить через Карпатський біосферний заповідник.
найсик 2021-04-19 / 15:53:20
Ідея звичайно топчік... але ви уявляєте бюджет на побудову з нуля доріг у високогірному рельєфі, типа Колочава - Усть Чорна - Чорна Тиса? Чи на повну реконструкцію дороги з Ужка на Нижні Ворота треба пару міріардів тільки!! 1млрд пішло на Нижні ВОрота - Міжігіря. Тут те саме - і це лише один відрізок....
Весь проект влетить у 1 млрд долярів, хто дасть бабки на таке?!
Історик 2021-04-19 / 15:02:33
Ця дорога - велика утопія або велика корупційна "кормушка".
Польща понад 20 років не дає дозволу на відкриття автомобільного пункту пропуску "Лубня-Волосате" саме через його розміщення в межах Бещадського національного парку. Автомобільний транспорт, на переконання польських екологів, зашкодить біологічному різноманіттю тваринного й рослинного світу вказаного заповідника.
Саме тому Україна зі своєї сторони може будувати все що хоче, але це буде тупикова дорога. Якщо вона буде....