За допомогою датчиків фахівці ТОВ «Тріада» відстежують параметри кожного прольоту та опори, оцінюють прогин та міцність прогонової будови та опори у динаміці та статиці.
Під час випробування навантажені автомобілі, загальною вагою 120 тонн, виїжджають на проліт, фахівці заміряють дані у статичному навантаженні на кожному з семи прольотів та опор. Далі – під час руху вантажівок – у динаміці.
За підсумками проведених випробувань ТОВ «Тріада» видасть висновок про технічні характеристики мосту.
Згідно з проєктом, після будівництва нового мосту старий аварійний міст буде розібрано.
Параметри мостового переходу: довжина – 169,04 м, габарит – Г-10,5+2х1,5. Підрядник: ШБУ-77.
До речі, міст планують відкрмити вже завтра. Про це дещо згодом повідомили, розмістивши відповідну світлину, на сторінці Служби автомобільних доріг у Закарпатській області у соцмережі Фейсбук.
"Таким ви міст у Буштино вже не побачите – завтра відкриваємо рух обома смугами. До зустрічі на мосту!", - зазначається в дописі.
Проєкт капітального ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів, на км 90+227 почали розробляти у 2004 році. Роботи почалися у 2006 році, однак через брак фінансування, припинилися у 2013 році. У рамках програми «Велике будівництво» будівництво поновили у липні 2020 року.
мовжі 2020-11-16 / 19:14:11
голос карпат каже, що цей міст на трасі Мукачево- Рогань(!!!)Вперше у світі міст веде до пива!!!Рогатин плаче...