«Проєкт щодо обладнання віртуальної реальності для шкіл — це той приклад, який варто імплементувати всією Україною. Шкільний проєкт — одна із безлічі ініціатив АРР “Закарпаття”. Серед них — для підприємців, пов’язані з проблема сміття, проєкти у сфері діджіталу, освіти, туристичної рекреації тощо», - каже Михайло Данканич.
До речі, саме ця агенція першою була створена в Україні, а згодом подібні почали з’являтися в інших областях. АРР “Закарпаття”— єдина, яка має два проєкти по Дунайській стратегії. Завдяки діяльності агенції, Закарпаття залучає кошти для різних ініціатив. “Транскордонні проєкти — це дуже класний інструмент для привезення технологій, досвіду ЄС на Закарпаття”, — резюмував Данканич.
У такій діяльності, як вважає Михайло Данканич, важливо максимально залучати владу для співфінансування ідей.