Декілька днів тому всіх працівників малої закарпатської магістралі ознайомили з наказом про скорочення, всіх інструкторів мають звільнити до 15 листопада, а начальницу - до 15 грудня. На дитячій залізниці залишаться тільки декілька охоронців, всіх інших, без виключення мають звільнити.
Вже за місяць навчальний гурток для юних залізничників перестане існувати.
Окрім цього, до кінця року "Укрзалізницю" мають розділити на три компанії, в рамках поділу все наявне майно сталевих магістралей буде автоматично списане з балансу, а потім на баланс будуть приймати тільки те, що керівники вважатимуть прибутковим. А це означає - повний кінець всім вузькоколійкам і більшості дитячих залізниць. Рухомий склад, будівлі, колії будуть виставляти на продаж.
Тож постає величезне питання, щодо майбутнього дитячої залізниці в Ужгороді. Скоріш за все, обласний центр Закарпаття втратить унікальну родзинку вже цього року. Можливо, ще протягом декількох років вузькоколійка працюватиме, але як атракціон, юних залізничиників там вже не буде, повідомляють у групі "Дослідники історії вузькоколійних залізниць України".
Іван 2020-11-06 / 21:17:28
Но йсе падлюки.Волаут на усіх перехрестях,ош закривати вузькоколійки не будут,а чинят "втиху"іншоє.Слина їм,свиням,цяпле із пискув за будущой "зеленню",все єдно як:ци уд розпродажі наліво-направо по частям,ци уд передачі(продажі у приватну власність).Єден хрен-бабки на бочку та й!
Читатель 2020-11-05 / 18:38:00
То "никто не закрывает", то "нужно уволить".
Українець 2020-11-05 / 12:08:08
Вибори завершились, обіцянки зберегти залізницю також...