Новому аеропорту на Закарпатті бути. Уряд прийняв рішення щодо необхідності реалізації проєкту з будівництва аеропорту на Закарпатті. У поточному році виділено 30 млн грн для виконання передпроєктних та проєктних робіт з будівництва аеродрому.
Про це в соціальній мережі Фейсбук повідомив , голова Державного агентства інфраструктурних проєктів України Кирило Хомяков.
З його слів, необхідність наявності сучасного аеропорту на Закарпатті, що відповідав би всім міжнародним стандартам обумовлена розвитком туризму та інфраструктури регіону, збільшенням пасажиропотоку, потребою в мобільності пересування для українців, які працюють за кордоном.
Наразі єдиний діючий аеропорт у регіоні – «Ужгород». Варто зазначити: функціональні можливості цього летовища обмежені у зв’язку зі складністю злету/посадки через територію Словаччини та неможливістю обслуговування літаків класу B737/A320.
Будівництво нового аеропорту на Закарпатті передбачає:
- довжина злітно-посадкової смуги не менше 2500 м;
- можливість приймати літаки класу А320 / В737;
- пасажиропотік 200 – 300 тис. на рік із потенційним збільшенням до 500 – 600 тис.;
- залучення інвестицій у розмірі 3 – 4 млрд грн (аеродром – інвестиції держави, термінал – приватний інвестор).
Відкрите сполучення до:
• Києва, Дніпра, Харкова, Одеси
• Польщі, Угорщини, Чехії, Італії, Іспанії
• Чартери: Туреччина/Єгипет
Будівництво аеропорту заплановане до 2023 року. Для Закарпатського регіону - це надважливий та очікуваний проєкт інфраструктури.
Як зазначило у відповіді на запитання в коментарях до цього посту Державне агентство інфраструктурних проєктів України, "двостадійне проектування (з передпроектом, або ТЕО)".
Щодо місця спорудження нового аеропорту, то "наразі аналізується наявна аеро-фотозйомка регіону для вирішення питання, чи потрібна нова, та сильних/слабких сторін попередньо запропонованих місць розміщення смуги.
Перелік місць спорудження нового аеропорту "буде сформований за результатами аналізу аеро- фотозйомки".
Як раніше повідомляло Закарпаття онлайн, нещодавно голова Закарпатської ОДА Петров висловив скептичне ставлення до проекту будівництва аеропорту в Мукачеві.
А днями прем'єри України та Словаччини дали "зелене світло" відновленню роботи аеропорту в Ужгороді.
Иван 2020-12-08 / 12:36:06
Экономически логично строить в Среднем. Как ни как 15 км до Ужгорода и 15 км до Мукачева. Суммарное население этих городов - 200 тис человек. Остальные города - бедные села, с которых никто там летать не будет.
Літун 2020-09-03 / 18:55:36
Мукачево не підходить. Треба міняти глісаду. Краще між Ужгородом і Мукачевом.
Сергій 2020-09-03 / 09:03:11
Ага, в Хусті або навіть Міжгірї. Будуть ведмеді на моря люксом літати
Gobi baci 2020-09-03 / 04:10:21
V Husti treba buduvati bo to seredina Zakarpattja
Tolerabilis 2020-09-02 / 19:53:21
І де оці проФФесійні райтери беруться? "літаки класу В737/А320"!!! Це типи літаків, а не класи, які, до речі, обслуговуються на аеродромі Ужгород. Та й взагалі іноді краще жувати, як таке говорити.
Той, хто писав статтю, розуміється на темі, як сантехнік на лікуванні геморою.
читач 2020-09-02 / 19:47:09
Добре треба подумати де будувати новий аеропорт ! Словаччина сьогодні надала дозвіл... А в світі все змінюється , треба так , щоб незалежати ні від кого , тому кращий варіант -- це МУКАЧЕВО ОДНОЗНАЧНО !!!
Вуву до тараса 2020-09-02 / 15:20:32
Звичайно що 500.000 відразу не буде .
Але якщо врхувати різні прийізди делегацій , туристів , а також рух наших заробітчан то цілком можливо.
Справа ще і в тому які компанію будуть літати і цін на квитки.
А ідея обласного аропорту у райцентрі це можливо украйінська дурість.
Ні в одній області такого нема.
Чому ?
Хто має розум хай думає.
Державні гроші на вітер. Де набрати пасажирів? 2020-09-02 / 15:19:55
Вуву 2020-09-02 / 15:14:21
Степан я розумію твій скепсис але подивись на карту міста візьми лінійку проведи пряму від вул Запоріжськойі через існуючу смугу і тягни вздовж кордону .
А взагалі дякую за підтримку.
Софокл 2020-09-02 / 13:29:41
До нижнього
Може бути.Має бути 10 літаків в день по 150 людей кожен.Уявляєте,ото Страбічово- Горонда заживе.Нью Васюки - то дєтскій лєпєт
bred 2020-09-02 / 11:32:27
Рейс до Ріо-де-Жанейро буде?
Тарас 2020-09-02 / 11:05:55
ВУВУ, розумно, пiдаримую! Але не буде,бо в когось лiва долонь дуже чешется. Пасажиропотiк 500,0 тис.чол.,при населеннi в 1,0 млн.чол.
Міжгір'я 2020-09-02 / 09:54:40
Саме краще місце це у Міжгір'ї.
Василь 2020-09-02 / 09:49:07
Якщо думати про людей (область) то Хуст саме підходяще місце,а саме Тячівський і Рахівський райони!
Степан Крук -Вову 2020-09-02 / 09:34:44
Нафіга проводити передпроектну та проектну роботу, коли Вову вже все передбачив!?
Вуву 2020-09-02 / 04:05:37
Пишу ще раз .
Попри словацький кордон ВЗДОВЖ є місце і можливість збудувати ще одну смугу так щоб обидві перетиналися . тоді нова (довша) зможе обслуговувати великі літаки а стара (копотша) місцеві лінійі .
Ну і сам Аеровокзал можна перебудовувати поетапно не на шкоду пасажиро перевезенням ...
Так як це робили в Борисполі .Досвід вже є і напрацювання теж .