Тому мешканці нашого міста, дані яких внесені до Реєстру, зможуть не витрачати свій час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, крім того, за спрощеною процедурою отримувати й інші послуги (зокрема, субсидії, пільги, допомоги тощо).
Щоби внести свої дані або ж оновити їх у Реєстрі територіальної громади Ужгорода, потрібно одноразово подати у Центр надання адміністративних послуг (пл.Поштова, 3, І поверх) такі документи:
- паспорти (для іноземних громадян посвідка на тимчасове проживання/ посвідка на постійне проживання) усіх зареєстрованих осіб, ID–картки та витяги з Єдиного державного демографічного реєстру/довідки про реєстрацію особи;
- документ про право власності (користування) на житло, що виникло в установленому законом порядку до 01.01.2004 року.
- адресну картку (форми Б) або будинкову книгу.
Заяву, яку потрібно заповнити, Вам нададуть у ЦНАПі або ж її можна завантажити, зайшовши за посиланням http://cnap.rada-uzhgorod.gov.ua/info/service/byservicescope-38/922/documents/0/0
У зв’язку із карантинними заходами наразі Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) прийом громадян здійснює за попереднім записом онлайн https://cnap.rada-uzhgorod.gov.ua/main/home/onlinequeue або телефоном 42 80 26.
Графік роботи ЦНАПу:
понеділок – четвер – із 8.30 до 16.00; п’ятниця – з 8.30 до 14.00, без обідньої перерви; вихідні – субота і неділя.