Основні вимоги до проектів є соціальна підтримка демобілізованих учасників антитерористичної операції, учасників операції об'єднаних сил, дотримання рівних прав і можливостей учасників, а також відповідність актуальним проблемам громади. Розмір допомоги складає 50 тисяч гривень.
Термін для надання необхідних документів розпочнеться з 1 липня і триватиме до 3 серпня 2020 року.
Бажаючі взяти участь у конкурсі повинні подати визначений Програмою перелік документів. Це:
- копія паспорта громадянина України заявника;
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника;
- довідка про відкриття рахунку в банку;
- копія документа особи, що підтверджує статус учасника антитерористичної операції, учасника операції об’єднаних сил.
- заповнена відповідна інформація згідно форми в засканованому до публікації додатку.
Заявником можуть бути надані інші документи, пов’язані з реалізацією проєкту.
Документи просимо надавати в Центр адміністративних послуг Мукачівської міської ради за адресою ( м.Мукачево, пл.Духновича, 2.)
З усіх питань за консультаціями можна звернутись, написавши повідомлення на нашій сторінці або за номерами телефонів – 5-42-90, 2-30-63, 0503666050
З положенням про умови проведення конкурсу можна ознайомитись на офіційному сайті Мукачівської міської ради.